برنج با کیفیت در انتظار کشاورزان مازندرانی

رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده در سال زراعی جدید برنج با کیفیتی از شالیزار‌های مازندران برداشت می‌شود.

رمضانی رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه  برای به دست آوردن محصول برنج، بذر خوب و پس از آن مدیریت مزرعه مهم و ضروری است،گفت:با برنامه ریزی‌های انجام شده در سال زراعی جدید برنج با کیفیتی از شالیزار‌های مازندران برداشت می‌شود.

او با بیان اینکه بذر‌های سالم و خوبی امسال در اختیار کشاورزان مازندرانی قرار می‌گیرد، افزود: پیش آگاهی بیماری‌ها و آفت‌ها هم مهم است تا در نهایت محصول خوب و پرباری به دست بیاید.

رمضانی گفت: با تلاش همکاران، معاونت تولیدات گیاهی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران و موسسه مرکز تحقیقات برنج، در سال زراعی جدید محصول خوبی از شالیزار‌های مازندران به دست می‌آید و با برنامه ریزی انجام شده جوابگوی همه کشاورزان هستیم.

رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران افزود:‌۲۰۴ هزار هکتار زمین مازندران در سال زراعی گذشته زیر کشت برنج رفت و در کشت اول ۷۰۰ هزار تن برنج سفید برداشت شد.

او با بیان اینکه سال زراعی گذشته یکی از بهترین سال‌ها در زمینه قیمت برنج بود، گفت: با توجه به قیمت مناسب برنج در سال زراعی گذشته، پنج مرکز خرید برنج تضمینی در مازندران فعال شده بود.
 
انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار