فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان "ایرانشهر" و کشف بیش از یک تن و ۱۳۹ کیلو انواع مواد افیونی خبر داد.

در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان؛ بیش‌از یک تن انواع موادمخدر در ایرانشهر کشف شدسردار "محمد قنبری در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: : پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق از مناطق مرزی به حوزه شهرستان "ایرانشهر" با استفاده از خودرو‌های تیزرو دست یافتند.

او  افزود: تیم عملیات ویژه پلیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری تیم‌هایی از ماموران انتظامی شهرستان "ایرانشهر" پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی ظهر روز گذشته اعضای این باند مسلحانه را که با ۲ دستگاه سواری پژو در حال جابه جایی محوله مواد مخدر در محور "ایرانشهر-خاش" بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس ضمن رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری بیان داشت: در ادامه این عملیات مقتدرانه در پاکسازی از منطقه درگیری ضمن دستگیری یکی از قاچاقچیان در بازرسی از خودرو‌ها یک تن و ۱۳۹ کیلو و ۵۸۷ گرم انواع مواد مخدر شامل: یک تن و ۲۷ کیلو و ۸۸۷ گرم تریاک، ۱۱۱ کیلو و ۷۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلحانه ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار