بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: با حضور گادوین منشا در تیم گل گهر استرس من کم شده و می‌توانم در کار‌های هجومی بهتر عمل کنم.

یونس شاکری مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دبل اخیرش برابر صنعت نفت آبادان بیان کرد:  بازی سختی برابر صنعت نفت داشتیم. آن‌ها سه هفته متوالی بود بردی کسب نکرده بودند و می‌خواستند این بازی را به سود خود تمام کنند. همه بازیکنان ما همدل و هم قسم شدند تا این بازی را ببریم و در نهایت با پیروزی برابر صنعت نفت هدیه خوبی را به تماشاگران خود دادیم.

شاکری: حضور منشا در گل گهر استرس را از روی من برداشت/ به آقای گلی در لیگ برتر امیدوارم

به آقای گلی در لیگ برتر فکر می‌کنم

او در پاسخ به این سوال که آیا به آقای گلی در لیگ برتر فکر می‌کند یا نه بیان کرد: من در ۴ بازی گذشته گل گهر ۴ گل زده ام. شاید در ابتدا به آقای گلی فکر نمی‌کردم، اما با توجه به روند خوبی که تیم ما دارد، اگر من هم همین مسیر را ادامه دهم، به آقای گلی در لیگ برتر فکر می‌کنیم. اختلاف من با نفر اول خیلی کم است. ۱۰ بازی تا آخر مسابقات باقی مانده است و نباید برای آقای گلی عجله کنم.  

حضور منشا در گل گهر استرس من را کم کرد

شاکری در مورد تشکیل زوج هجومی با گادوین منشا در گل گهر اظهار کرد: منشا بازیکن حرفه‌ای است. او هم در ایران و هم در آسیا شناخته شده است. بابت اینکه در کنار بازیکن باکیفیتی مانند منشا بازی می‌کنم خیلی خوشحال هستم. حضور منشا باعث شده تا من راحت‌تر در مسابقات بازی کنم و مانند گذشته استرس نداشته باشم.

به سقوط فکر نمی‌کنیم

شاکردی در خصوص اینکه آیا تیمش می‌تواند در لیگ برتر بماند یا نه عنوان کرد: ما به سقوط اصلا فکر نمی‌کنیم و تنها به کسب رتبه بهتر امیدوار هستیم. با توجه به شرایط خوب مدیریتی و فنی اهداف دیگری در سر داریم.

شاکری: حضور منشا در گل گهر استرس را از روی من برداشت/ به آقای گلی در لیگ برتر امیدوارم

به خاطر جدایی از شهرخودرو پشیمان نیستم

بازیکن تیم فوتبال گل گهر درباره جدایی از تیم شهرخودروی مشهد بیان کرد: همه فکر می‌کردند من به دلیل پول از شهرخودرو جدا شدم، اما گل‌محمدی به من گفت اگر فوروارد گرفتم می‌توانی تیم را ترک کنی. از آنجایی که من هم احساساتی هستم، قبل از جدایی گل محمدی از شهرخودرو با گل گهر سیرجان قرارداد بستم. بابت جدایی از شهرخودرو پشیمان نیستم و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.


بیشتر بخوانید: منشا، سه شنبه در تهران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار