نمایشگاه تصویری مادر مرز بی کرانه به مناسبت تکریم مقام مادر امروز در نگارخانه سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ژاله حساس خواه، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان گیلان گفت: به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و تکریم مقام مادر نمایشگاه تصویری مادر مرز بی کرانه در نگارخانه سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان دایر شده است.

او، با بیان اینکه این نمایشگاه در ۲ بخش گشایش یافته است، افزود: کارت پستال‌های دوره قاجاریه با تصاویری از بانوان گیلانی و ایرانی و همچنین تصاویر کارت پستال‌های نقاشی از کشور‌های اسلامی با مضمون مادر به نمایش درآمده است.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان گیلان، با اشاره به مقام والای مادر گفت: عشق مادر بدون مرز است و هدف از جمع آوری این مجموعه نشان دادن اهمیت به مقام مادر و زن در کشور‌های اسلامی است.

ژاله حساس خواه، با بیان اینکه این نمایشگاه برای نخستین بار در گیلان دایر شده است، تصریح کرد: در نمایشگاه تصویری مادر مرز بی کرانه ۳۰ اثر به نمایش درآمده است و علاقمندان می‌توانند از امروز تا اول اسفند ماه از ساعت ۹ صیح تا ۱۷ عصر از آن در فلکه گاز، بن بست دانشگاه، نگارخانه سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان دیدن کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.