آئین اختتامیه نمایشگاه تاریخ محلی گیلان در موزه کتاب و میراث مستند ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، دکتر ژاله حساس خواه مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان گیلان در ابتدای این مراسم با تقدیر از حضور یکایک افرادی که در آئین افتتاحیه این نمایشگاه حضور داشتند و همچنین در طی ۹ روز برگزاری این نمایشگاه با حضور خود در موزه کتاب و میراث مستند ایران از این نمایشگاه بازدید نمودند افزود: امروز پس از ۹ روز کاری آئین اختتامیه نمایشگاه گیلان قلمرو سبز آبی ایران باز هم با استقبال گیلانیان و گیلان دوستان در حال برگزاری است.
وی برگزاری نمایشگاه تاریخ محلی استان‌ها را ایده‌ای ستودنی از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران عنوان کرد و خاطر نشان کرد: همکاری سایر دستگاه‌های همراه و همیار سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان گیلان سبب شد تا بتوانیم در کنار فرهنگ بزرگ ایرانی، فرهنگ غنی گیلان را در این مکان فاخر در معرض دید عموم قرار دهیم.
مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان گیلان در آئین اختتامیه نمایشگاه تاریخ محلی گیلان با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های صورت گرفته در جریان برنامه ریزی و اجرای این مراسم از سایر دست اندرکاران تقدیر نمود.
وی در خصوص لوگوی هفته گیلان نیز تصریح کرد: این نشان با تکیه بر برگه‌های شاخص گیلان از قبیل برگ برنج و چای و زیتون و ... تدوین شد و خاطر نشان کرد: برای شعار این هفته فرهنگی نیز از شعار سند توسعه استان استفاده شد.
در آئین اختتامیه نمایشگاه تاریخ محلی گیلان کلیپی از روند برگزاری نمایشگاه و حضور بسیاری از چهره‌های شاخص در روز افتتاحیه و روز‌های برگزاری این نمایشگاه برای مهمانان حاضر اکران گردید.
مهندس عبدالغفار شجاع مشار رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، دکتر فیاض زاهد مشاور وزیر کار و رفاه اجتماعی، دکتر حسن تامینی نماینده ادوار استان گیلان در مجلس شورای اسلامی و بسیاری از مفاخر علمی، ادبی و فرهنگی گیلان از چهره‌های حاضر در مراسم اختامیه این هفته فرهنگی در تهران بودند.

انتهای پیام/آ

نمایشگاه تاریخ محلی گیلان در موزه کتاب و میراث مستند ایران به پایان رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.