دبیر ستاد انتخابات استان زنجان، تعداد رای اولی‌ها در استان زنجان را ۳۸ هزار و۲۱۱ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۹ هزار و۵۶۹ نفر مرد و ۱۸ هزار و۶۴۲ نفر زن هستند.

بیش از ۳۸ هزار رای اولی در زنجان در انتخابات شرکت می کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،خیر الله ترخانی دبیر ستاد انتخابات استان زنجان گفت: در استان زنجان ۸۰۲ هزار و۷۳۶ نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۴۰۲ هزار و۵۱۶ نفر مرد و ۴۰۰ هزار و۲۲۰ نفر زن هستند.

او تعداد رای اولی‌ها در استان زنجان را ۳۸ هزار و۲۱۱ نفر اعلام کرد وافزود: از این تعداد ۱۹ هزار و۵۶۹ نفر مرد و ۱۸ هزار و۶۴۲ نفر زن هستند.
 
دبیر ستاد انتخابات استان زنجان، از ارسال تعرفه‌های رای به حوزه‌های انتخابیه خبرداد و گفت: تعرفه‌ها به تعداد کافی به حوزه‌های انتخابیه ارسال شده است.

ترخانی با تاکید بر  آمادگی کامل  استان برای برگزاری انتخابات ابراز کرد: تمام تمهیدات امنیتی برای برگزاری انتخابات در استان اندیشیده شده است.
 
پلیس آماده تامین امنیت انتخابات است
 
 سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان  زنجان  نیز با اشاره به نقش پلیس در برقراری نظم و امنیت انتخابات گفت: این رویداد مهم نیازمند زیرساخت‌هایی است که قبل از برگزاری باید فراهم شود، یکی از این زیرساخت‌ها بحث تامین امنیت است که پلیس متولی آن است.

سردار جهانبخش تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه از مدت‌ها قبل تمهیدات لازم را برای برقراری هرچه بهتر امنیت و کمک به برگزاری انتخاباتی سالم اندیشیده است.

این مقام ارشد انتظامی استان زنجان تامین امنیت انتخابات و حفظ صندوق‌ها و صیانت از آراء مردم را یکی از مهمترین ماموریت‌ها و افتخارات پلیس برشمرد و بیان داشت:پلیس تمام توان خود را در خصوص تامین امنیت انتخابات به کار گرفته و برای انجام یک ماموریت بزرگ آماده است و مقتدرانه در صف اول حضور در انتخابات خواهد بود.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.