مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از راه اندازی خیابان غذا با هدف ایجاد شورونشاط اجتماعی و جذب گردشگر در ایام نوروز خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  حبیب یزدان‌پناه گفت : بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته، خیابان غذا در نوروز پیش رو برای دومین بار در محل پیاده راه مجموعه فرهنگی تاریخی مفخم بجنورد برپا می‌شود.

یزدان‌پناه افزود: ا ین طرح با هدف ایجاد پویایی در مجموعه مفخم و نشاط اجتماعی اجرا می‌شود و با ارائه غذا‌های سنتی و برنامه‌های جانبی ازجمله نوروزگاه و... سعی در جذب گردشگر در ایام نوروز و معرفی فرهنگ و آداب‌ورسوم مردم استان داریم.

او با اشاره به انتشار فراخوان راه‌اندازی خیابان غذا در بجنورد، تصریح کرد: علاقه‌مندان و فعالان بخش خصوصی می‌توانند به‌منظور مشارکت در این طرح و در اختیار گرفتن غرفه، آمادگی خود را به معاونت میراث فرهنگی استان اعلام کنند.

او گفت: نوروز ۹۸ که برای نخستین بار خیابان غذا در بجنورد راه‌اندازی شد، تجربه خوبی به دست آمد تا این طرح برای نوروز ۹۹ نیز اجرایی شود چراکه استقبال مردم و علاقه‌مندان بی‌نظیر بود و سبب افزایش بازدید‌ها از مجموعه فرهنگی تاریخی مفخم شد.

انتهای پیام/ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.