رئیس‌جمهور آمریکا با انتقاد از سلف خود در توئیتی نوشت اگر دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ پیروز می‌شدند، این کشور هم‌اکنون درگیر مشکلات اقتصادی و نظامی بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در توئیتی باراک اوباما، رئیس جمهور سابق این کشور، را به تلاش برای سرقت اعتبار اقتصادی دولت کنونی واشنگتن و نسبت دادن آن به خود متهم کرد.

ترامپ در تازه‌ترین پیام توئیتری خود نوشت: آیا آخرین مورد شیادی را شنیده‌اید؟ رئیس جمهور اوباما اکنون در تلاش است تا اعتبار رونق اقتصادی را که در زمان دولت ترامپ در حال اتفاق افتادن است، به خود نسبت دهد. او از زمان رکود بزرگ، علی‌رغم کاهش نرخ صفر درصدی فدرال و فراهم کردن آسایش بسیار کم، ضعیف‌ترین بهبودی و رونق را داشت.

رئیس جمهور آمریکا افزود: اکنون تعداد آمار مشاغل بهتر از همیشه است. ما مجبور به بازسازی ارتش که کاملاً تهی شده بود، شدیم. نرخ بهره فدرال رزرو (بانک مرکزی آمریکا) افزایش یافت و مالیات و مقررات را کاهش دادیم. اگر دموکرات‌ها در سال ۲۰۱۶ پیروز می‌شدند، آمریکا اکنون درگیر مشکلات اقتصادی (رکود اقتصادی) و مشکلات نظامی بود. بهترین‌ها هنوز در راه است. آمریکا را با عظمت حفظ می‌کنیم.

ترامپِ جمهوری‌خواه بارها در توئیتر خود دموکرات‌ها را هدف حملات لفظی قرار داده و از اعضای ارشد این حزب با لحن غیرمعمول در عرصه سیاسی یاد کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار