«حجت‌الاسلام سید محمدعلی رضایی» رسماً به‌عنوان رئیس جدید نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کردستان معرفی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آئین تکریم و معارفه رئیس جدید نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان با حضور معاون اجرایی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، نماینده، ولی فقیه در کردستان و روحانیون، ائمه جمعه و جماعات در این شهر برگزار شد.

ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: کردستان مرکز وحدت، اتحاد، مهر، وفا، علم، ایمان، معنویت و دیار فرهنگ، هنر و پرورش مردمان متدین و دین‌دار است.

وی افزود: نماز جمعه تنها یک فریضه و یا سنت نیست بلکه هزاران فلسفه و حکمت داشته و سنگر روشنگری، پایگاه هدایت مردم و مرکز وحدت، برادری و همدلی است.

ماموستا رستمی با بیان اینکه سنگر نماز جمعه «وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن» است، خطیب جمعه باید همچون چراغ روشنی‌بخش و در راستای الگوسازی و الگودهی از سیره و روش اخلاقی رسول‌گرامی اسلام (ص) تلاش کنند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات «حجت‌الاسلام مهدی فرزی» تجلیل و «حجت‌الاسلام سید محمدعلی رضایی» به‌عنوان رئیس جدید نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کردستان رسماً معرفی شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: ائمه جمعه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.