محمد زارعی گفت: مبالغ قرارداد‌ها در لیگ وزنه‌برداری به قدری پایین است که اکثر ورزشکاران به سراغ شغل دوم رفته‌اند.

محمد زارعی، عضو تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان که در رقابت‌های لیگ امسال برای تیم بازار بزرگ وزنه می‌زند، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص سطح این دوره از بازی‌های لیگ اظهار داشت: سطح مسابقات لیگ در هفته سوم خوب بود و ورزشکاران با آمادگی کامل در بازی‌ها شرکت کردند.

اکثر وزنه‌برداران شغل دوم دارند/ مردم سنگر را خالی نکنند


بیشتر بخوانید: وزنه‌برداران برتر لیگ به اردوی تیم ملی دعوت شدند


ملی‌پوشان وزنه‌برداری، لیگ را دست کم نگرفتند

زارعی ادامه داد: در لیگ وزنه‌برداری هر هفته آزمایش دوپینگ می‌دهیم و با شرایط خوب در این مسابقات وزنه می‌زنیم. بچه‌هایی که عضو تیم ملی هستند هم این بازی‌ها را جدی گرفته‌اند و با آمادگی کامل روی تخته می‌روند. در دسته‌هایی که رقابت‌های لیگ برگزار شد، تصور می‌کنم رکورد‌های خوبی به ثبت رسید.


بیشتر بخوانید: مصدومیت کیانوش رستمی در مسابقات لیگ وزنه‌برداری


انتظار داریم از مبالغ قرارداد‌ها بتوانیم چیزی را هم پس‌انداز کنیم

او درمورد پایین بودن مبلغ قرارداد‌های باشگاهی در لیگ وزنه‌برداری تصریح کرد: ورزش حرفه‌ای، نامش روی خودش است. یک ورزشکار تمام وقت خود را وقف ورزش می‌کند و تمرینات و مکمل‌ها هزینه‌های خاص خودشان را دارند. وقتی یک نفر ورزشکار حرفه‌ای می‌شود و با یک تیم قرارداد حرفه‌ای می‌بندد و عضو تیم ملی هم می‌شود، انتظار دارد از مبلغ قراردادش هم بتواند پس‌اندازی داشته باشد تا بتواند پس از دوران حرفه‌ای هم امورات خودش را بگذارند.

اکثر وزنه‌برداران شغل دوم دارند/ مردم سنگر را خالی نکنند

اکثر وزنه‌برداران مشغول به کار دیگری هستند

ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری با اشاره به پایین بودن مبالغ قرارداد‌های باشگاهی در لیگ، گفت: از این بابت، شرایط لیگ ضعیف و مبالغ قرارداد‌ها پایین است. این بحث‌ها به بچه‌ها فشار وارد می‌کند و با این قرارداد‌ها فقط می‌توانیم شرایط تمرینی را سپری کنیم و کفاف مخارج زندگی یک ورزشکار حرفه‌ای را نمی‌دهد. همین باعث می‌شود که اکثر وزنه‌برداران، بیرون از محیط ورزش در شغل دیگری مشغول به کار شوند تا بتوانند مخارج زندگی‌شان را به دست بیاورند.


بیشتر بخوانید: رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا/ رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در نقش داور!


باید ۲ یا ۳ تیم دیگر هم مثل بازار بزرگ در لیگ وزنه‌برداری داشته باشیم

زارعی درخصوص شرایط تیم‌های حاضر در لیگ بیان کرد: تیم بازار بزرگ چندسالی است که اوضاع خوبی در لیگ وزنه‌برداری دارد و پرداخت‌های این تیم همواره به موقع انجام می‌شود. به نظر من اگر ۲ یا ۳ تیم دیگر هم مثل بازار بزرگ در لیگ حاضر شوند و در کنار این تیم حاضر به رقابت شوند، قطعا از نظر کمی و کیفی اوضاع بهتری خواهیم داشت.

اکثر وزنه‌برداران شغل دوم دارند/ مردم سنگر را خالی نکنند


بیشتر بخوانید:دبیر فدراسیون وزنه‌برداری: هر کاری بکنیم، آقایان اعتراض می‌کنند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار