مهدی بهرام‌زاده گفت: وزنه‌برداری، مثل برخی از رشته‌ها اسپانسری برای درآمدزایی ندارد.

مثل فوتبال و والیبال، پولدار نیستم/ با ۷ ملی‌پوش راهی رقابت‌های آسیایی می‌شویممهدی بهرام‌زاده مربی تیم‌های ملی پایه وزنه‌برداری کشورمان در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص اعزام این تیم‌ها به رقابت‌های آسیایی ازبکستان اظهار داشت: آخرین رکوردگیری‌ها را انجام می‌دهیم و نفرات فوق سنگین هم انتخاب می‌شوند. اسامی نهایی را به کمیته فنی می‌دهیم و بررسی می‌شود  تا ترکیب نهایی را روز یکشنبه اعلام کنیم.

بهرام‌زاده درمورد تعداد نفرات اعزامی به بازی‌های ازبکستان گفت: طبق قراری که از قبل داشتیم ۵ ملی‌پوش در بخش جوانان و ۲ ملی‌پوش دیگر در بخش نوجوانان به بازی‌های آسیایی ازبکستان اعزام می‌شوند. مبنای شروع اردو و تمرینات بر همین اساس بود چرا که از لحاظ بودجه و وضعیت اقتصادی کمی با مشکل روبرو هستیم.


بیشتر بخوانید: ملی پوش وزنه‌برداری: برای جام فجر آماده نبودم


او با دفاع از اعزام نشدن تیم‌های پایه به صورت کامل به بازی‌های برون‌مرزی خاطرنشان کرد: اکثر تیم‌ها هم با نفرات کامل در چنین رقابت‌هایی شرکت نمی‌کنند و به نظر من هنوز این موضوع برای اهالی وزنه‌برداری جا نیافتاده‌ است که تنها  مهره‌ها باید به بازی‌ها اعزام شوند. باید افرادی که رکورد‌های خوبی دارند و شانس مدال دارند را به مسابقات بفرستیم.  

مربی تیم‌های پایه ادامه داد: شرایط اقتصادی، همه رشته‌های ورزشی را با دشواری روبرو کرده‌ است و وزنه‌برداری هم از این قائده جدا نیست. در سال منتهی به المپیک هستیم و بازی‌های زیادی تحت عنوان رقابت‌های گزینشی المپیک برگزار می‌شود. بار مالی فدراسیون بیشتر شده و مثل فوتبال، کُشتی و والیبال اسپانسر خوبی در وزنه‌برداری نداریم.

بهرام‌زاده درخصوص انتخاب سرمربی تیم‌های پایه در فاصله چند روز تا اعزام ملی‌پوشان به رقابت‌های آسیایی ازبکستان گفت: این موضوع به فدراسیون وزنه‌برداری مربوط می‌شود و در حال حاضر بنده به همراه  علی شاهرخی و علی قربان‌نژاد به عنوان مربی انجام فعایت می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: بلاتکلیفی تیم‌های پایه وزنه‌برداری در فاصله ۵ روز تا اعزام به مسابقات آسیایی


رقابت‌های وزنه‌برداری آسیایی ازبکستان از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ بهمن سال جاری در کشور ازبکستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار