امام جمعه مشهد گفت: در مراجعات مختلف به بیمارستان رضوی، نقش‌آفرینی بی‌نظیر بانوان شاغل در بیمارستان رضوی را شاهد بودیم.

حفظ برند ممتاز بیمارستان رضوی با آرمان‌گرایی و مدیریت دقیقبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد در دیدار مدیر عامل بیمارستان رضوی و جمعی از مسئولان این مرکز درمانی که به مناسب ولادت حضرت زهرا (س) صورت گرفت، گفت: این مناسبت فرخنده باعث شد با تعدادی از بانوان متعهد، فعال و مسئولیت پذیر شاغل در بیمارستانی منتسب به نام امام رضا (ع) دیدار کنیم.
 
او ادامه داد:  از آنجا که دغدغه و اضطراب اطرافیان بیمار بیش از خود بیمار است، کوچک‌ترین نقص و ضعف و مشکل در فرایند درمان بر روی آن‌ها تاثیر منفی می‌گذارد و این امر اهمیت فعالیت پرستاران و شغل سخت آن‌ها را بیش از پیش نشان می‌دهد.
 
امام جمعه مشهد گفت: با تاکید بر حفظ برند بیمارستان رضوی در مشهد، کشور و منطقه، تصریح کرد: توجه حضرت رضا (ع) به این مرکز درمانی بسیار زیاد است. ایشان امام مهربانی‌ها هستند و هر کس زیر سایه این مهربانی در هر گوشه از قلمرو ایشان باشد، مشمول توجه آن حضرت قرار دارد.
 
آیت الله علم الهدی افزود: در واقع خدمت در این بیمارستان به نوعی خادمی حضرت رضا (ع) محسوب می‌شود.
 
او تصریح کرد: شهرت این بیمارستان، بالا بودن سطح خدمات، کادر مجرب و تجهیزات ویژه، همگان را برای دریافت دقیق خدمات درمانی به این مرکز امیدوار کرده است و باید از این جهت، شرایط قشر ضعیف جامعه را در نظر داشت.
 
 محسن محور مدیرعامل بیمارستان رضوی در این دیدار بر حفظ کرامت بیماران به عنوان اصول و قوانین مورد تاکید در بیمارستان رضوی تأکید کرد و گفت: پارسال بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و در ۱۰ ماه امسال حدود ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای اقشارکم بضاعت و مستضعف مراجعه‌کننده به این مرکز درمانی تخفیف در نظر گرفته شده است.
 
او ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب "مدظله العالی"و تاکید ایشان بر کاهش دغدغه‌های جانبی بیماران و خانواده‌های آنان، ادامه داد: بیمارستان رضوی با اینکه حدود ۱۰۰ میلیارد تومان از شرکت‌های بیمه‌گر مطالبه دارد، به صورت همه جانبه در خدمت مستضعفان بوده و توانسته در شرایط مختلف، به صورت مستمر خدمات خود را ارائه دهد.
 
 مدیر عامل بیمارستان رضوی با اشاره به تعداد کارکنان فعال در این مرکز درمانی، گفت: حفظ کرامت بیماران از اصول و قوانین مورد تاکید هیئت مدیره کنونی بیمارستان رضوی است و این اصل، طی آموزش به کارکنان تاکید شده است، چرا که بی‌احترامی به بیماران و مراجعه‌کنندگان برابر با بی‌احترامی به خود ما است.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار