تشکیلات خودگردان فلسطین: آماده مذاکره مستقیم با اسرائیل هستیم

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد اگر رژیم صهیونیستی با تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس موافقت کند، این تشکیلات آماده مذاکره با تل‌آویو است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، نبیل ابوردینه، سخنگوی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، بر آمادگی این تشکیلات برای مذاکره مستقیم با رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

او گفت: اگر اسرائیل با تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس موافقت کند، تشکیلات خودگردان آماده است با تل‌آویو به طور مستقیم مذاکره و در مدت دو هفته با اسرائیل توافقنامه صلح امضا کند.

سخنگوی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در مصاحبه با خبرنگاران صهیونیست افزود: «ما با دولتی در اسرائیل روبرو هستیم که هر فرصتی برای صلح را از بین می‌برد. دولت آمریکا، اسرائیل و فلسطینی‌ها را به درگیری مستمر سوق می‌دهد.» 

ابوردینه تاکید کرد: حل این مناقشه با معامله‌ای که آمریکایی‌ها ارائه کردند، صورت نخواهد گرفت. محمود عباس خواهان صلح است، اما دشوار است که بتوان رهبر فلسطینی را پیدا کرد که حاضر باشد، شروط آمریکا را امضا کند.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود ترامپ در کنفرانس خبری اخیر خود با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، از طرح به اصطلاح صلح خود برای خاورمیانه موسوم به «معامله قرن» رونمایی کرد. این طرح شوم که در چارچوب حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا از رژیم تل‌آویو ارائه شده است، حقوق فلسطینیان را نادیده می‌گیرد و صهیونیست‌ها را در اجرای سیاست اشغالگری سرزمین‌های فلسطینی جری‌تر می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار