وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین انتشار لیست شرکت‌های ناقض حقوق بشرِ مرتبط با رژیم صهیونیستی از سوی سازمان ملل را پیروزی حقوق بین‌الملل خواند.

فلسطین: انتشار لیست شرکت‌های ناقض حقوق بشر، «پیروزی حقوق بین‌الملل» استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز اسرائیل، ریاض المالکی، وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از انتشار لیست شرکت‌های صهیونیستی ناقض حقوق بشر از سوی شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد استقبال کرد.

بر اساس بیانیه این شورا لیست اعلامی شامل شرکت‌هایی هستند که اقدام به شهرک‌سازی در کرانه باختری کردند و در این بین حقوق مردم فلسطینی را زیر پا گذاشته‌اند.


بیشتر بخوانید: انتشار لیست سیاه شرکت‌های حامی اشغالگری رژیم صهیونیستی


المالکی در بیانیه‌ای که در صفحه فیس بوک این وزارتخانه منتشر شده، تاکید کرد: «انتشار لیست سیاه از شرکت‌های مشغول به کار در شهرک سازی، پیروزی برای حقوق بین الملل است».

المالکی همچنین از کشور‌های عضو شورای حقوق بشر سازمان ملل خواست تا ضمن مطالعه دقیق این لیست، به آن‌ها دستور دهند تا عملیات خود را در شهرک‌ها پایان دهند.

حسام زملوت از سران فلسطینی در انگلیس هم خوشحالی خود را ضمن انتشار توئیتی بیان کرد: «روز خوبی برای صلح و نظم مبتنی بر قوانین بین‌المللی بود. این اقدام، پیامی را نیز برای کسانی که ما را به سمت هرج و مرج و بی قانونی سوق می‌دهند، ارسال کرد».

همزمان، انتشار این لیست خشم صهیونیست‌ها را در برداشته است. نتانیاهو در این باره گفته که با تمام قدرت علیه این اقدام مقابله می‌کند.

گانتز، رئیس حزب  آبی و سفید رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که روزی تاریک برای حقوق بشر رقم خورده است!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
س ص ح پ ق
۰۱:۱۶ ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
حقوق بشر ، یا " مزدوری " امریکا واسراایل ..
آخرین اخبار