مهم‌ترین حوادث امروز بیست وهشتم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز بیست وهشتم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۵۰۰ کیلو چوب بلوط قاچاق در اصفهان

سرهنگ" محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح این خبرگفت: ماموران کلانتری ۲۳ از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از یک مورد حمل کالای قاچاق اطلاع حاصل کرده و جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان افزود: ماموران پس از بررسی میدانی موضوع و اظمینان از درستی آن پس از هماهنگی قضائی، خودرو مورد نظر را در حال تردد در اتوبان شرق مشاهده و با رعایت اصول ایمنی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از داخل خودرو مقدار ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق از نوع بلوط جنگلی کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: پرونده در این خصوص تشکیل و متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ خدادوست در پایان به افراد سودجو و قاچاقچیان منابع طبیعی هشدار داد: نیروی انتظامی جهت حفاظت از منابع ملی، قاطعانه با اینگونه جرائم برخورد می‌کند.
 

مجرمان سایبری در کمین رمز‌های یکبار مصرف شهروندان

سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی" رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: جرایم مالی با عنوان برداشت وجه بصورت غیرمجاز از حساب اشخاص دارای بالاترین میزان وقوع می‌باشد بطوریکه اغلب پرونده‌های حوزه فضای مجازی در این بخش می‌باشند.

او افزود: شهروندان توجه داشته باشند برای فعال سازی رمز یک بار مصرف فقط از روش‌هایی که بانک‌ها ارائه می‌کنند استفاده کرده و به هیچ عنوان رمز دریافتی ۶۰ ثانیه‌ای خود را در اختیار سایر افراد قرار ندهند.

این مقام انتظامی افزود: درصورتی که افراد مشکوکی با شما تماس گرفتند و اطلاعات هویتی و حساب بانکی شما را درخواست کردند به هیچ عنوان این اطلاعات را در اختیار آن‌ها قرار ندهید.

سرهنگ مرتضوی به شهروندان توصیه کرد: چند روزی است با ابلاغیه بانک مرکزی به شبکه بانکی، رمز دوم یکبار مصرف برای همه شهروندان قابل استفاده شده است، بنابراین مشتریانی که رمز دوم یکبار مصرف را فعال نکرده اند باید به بانک عامل مراجعه کنند، همچنین برای جلوگیری از سرقت اطلاعات حساب‌های بانکی حتماً نرم افزار‌های فعال سازی رمز پویا را از سایت یا شعبات بانک دریافت کنند.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.
 

توقیف کامیون کشنده با ۲۳ هزار لیتر سوخت قاچاق

سرهنگ رضا محمدی فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز بادریافت خبری مبنی بر حمل و جابجایی سوخت قاچاق در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان مبارکه وارد عمل شدند.

سرهنگ رضا محمدی افزود: در این عملیات یک دستگاه کامیون تانکردار ولوو با ۲۳ هزار لیتر نفت قاچاق و بدون مجوز شناسایی و متوقف شد.

او گفت: راننده دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/م
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار