مهم‌ترین حوادث امروز بیست ودوم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز بیست ودوم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف توبوس مسافربری با محموله میلیاردی قاچاق

سرهنگ "سهراب قرقانی" فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید "رئیسیان" شهرستان "سمیرم" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از این خودرو بازرسی شد که ۱۲ هزار و ۳۶۰ قلم انواع لوازم آرایشی، ۱۰ هزار لامپ ال‌ای دی خطر خودرو، یک هزار لوازم تزئینات خودرو، ۲۱ دستگاه گوشی موبایل و ۵ دستگاه تلویزیون ال‌ای دی همگی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: ارزش کالا‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از دستگیری ۳ نفر در این رابطه و تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در سال رونق تولید با شدت و قاطعیت تمام با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

يابندگان گنج ناکام ماندند

سرهنگ "علی صادقی" فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون اظهار داشت: در پی وصول اخباری مبنی بر اینکه افرادی در حال حفاری غیر مجاز در یکی از خانه‌های متروکه یک روستای تاریخی در شهرستان "تیران و کرون" هستند، بلافاصله گشت انتظامی وارد عمل شد.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم یک گروه از ماموران وارد عمل شدند و ۲ نفر را حین حفاری غیر مجاز دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با افرادی که به هر نوع بخواهند نظم و امنیت عمومی جامعه را برهم بزنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و در این راه نیازمند مشارکت و تعامل مردمی است.
 

توقیف انباری با محموله میلیاردی ماینر قاچاق در اصفهان

سرهنگ "کامران ریاحی" رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان اظهار داشت: طرح بازرسی از انبار‌های تخلیه بار توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی در باربری‌های شمالی شهر اصفهان اجرایی شد.

او افزود: در بازرسی از یک انبار تخلیه بار ۱۵ دستگاه ماینر خارجی کشف شد که مالک مدارک گمرکی و مجوز‌های قانونی را ارائه نداد.
این مقام انتظامی اظهار داشت: ارزش اموال کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان از دستگیری یک متهم در این رابطه و تحویل او به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: هر گونه فعالیت در زمینه کالای قاچاق باعث اخلال در نظم اقتصادی کشور، افزایش بیکاری جوانان و افزایش تورم می‌شود که امید است مردم عزیز با پلیس تعامل داشته باشند و اخبار مربوطه را در اسرع وقت اطلاع دهند.

کشف بیش از ۲۷ کیلو تریاک در"نایین

سرهنگ "ایرج کاکاوند"فرمانده انتظامی شهرستان نایین بیان داشت: عوامل پاسگاه چوپانان در محور اصلی انارک به چوپانان حین انجام ماموریت به یک دستگاه سواری پراید در حال تردد بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی دقیق علمی وتخصصی که از خودرو بعمل آوردند مقدار ۲۷ کیلو و ۲۳۰ گرم تریاک که در پشت صندلی شاگردجاساز شده بود کشف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین در پایان اعلام داشت: همواره اقتدار واشرافیت و تلاش‌های بی وقفه و شبانه روزی وتوان اطلاعاتی و عملیاتی نیروی انتظامی موجب شده تا ضربات سنگینی به قاچاقچیان مواد مخدر وارد شود.
 

سقوط جوان ۱۸ ساله از کوه صفه اصفهان

فرهاد کاوه اهنگران سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با سامانه ۱۱۰ مبنی بر سقوط فردی از منطقه تفریحی آبشار کوه صفه اصفهان گروه تخصصی نجات در ارتفاع ایستگاه شماره ۱۲ آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

فرهاد کاوه اهنگران افزود: این جوان ۱۸ ساله که بر اثر سقوط از ناحیه سر، کتف و کمر دچار آسیب دیدگی شده بود، پس از سه ساعت تلاش امداد گران به پایین کوه منتقل و راهی بیمارستان شد.

او گفت: علت این حادثه در دست بررسی است.


انتهای پیام/م


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار