نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: دشمن اعلام کرده که به دنبال فشار حداکثری است و انتخاب قوی و نقطه زن ما می‌تواند تحریم‌ها را بی‌اثر کند و هر رأی نقشه دشمن را ناکام کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سعید جلیلی نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی شب گذشته در گردهمایی مردم اصفهان در حسینیه انصارالحسین گفت: دشمن رسمی اعلام کرده که به دنبال فشار حداکثری است و انتخاب قوی و نقطه زن ما می‌تواند تحریم‌ها را بی اثر کند و هر رأی نقشه دشمن را ناکام کرده است.

سعید جلیلی تاکید کرد: بدانیم اولویت‌های ۴ سال آینده چیست و قبل از رای دادن بدانیم به چه کسی رای می‌دهیم و چه کسی می‌تواند مشکلات را حل کنند.

او تاکید کرد: تمام نیرو‌های انقلابی دلسوز به وحدت توجه کنند و بدانند اولویت‌ها چیست؟ این مشکلات فعلی بالاخره باید در این  انتخابات حل شوند.

او گفت: اینکه می‌گوییم حاج قاسم سلیمانی فرزند ملت است، چون در برابر مردم متواضع و در برابر کفار سخت و مقاوم بود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ملت ایران با انقلاب حیات جدیدی پیدا کرده که نتیجه انتخاب درست است گفت: امروز وزیر امور خارجه آمریکا به صراحت اعلام می‌کند ایران در اولویت ماست در حالی که قبل از انقلاب، ایران در حد ژاندرم آمریکایی‌ها بود.

جلیلی افزود: آمریکا با وجود قدرت اقتصادی و نظامی مستاصل شده و می‌گوید باید قاسم سلیمانی را از میان برمی داشتیم، اوباما در گزارش عملکرد پایان ریاست جمهوری‌اش اعلام کرد در سوریه به نتیجه نرسیده، چون شخصیتی همچون سلیمانی در صحنه حاضر بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.