معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه گفت:دشمن از قدرت ایران وحشت دارد و این بخاطر رهبری مقتدرانه امام خامنه‌ای و تسلیم نشدن مقابل زورگویان خارجی و ساده ‌اندیشان داخلی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار علی شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیروز در مراسم چهلم سردار سلیمانی در محل امامزادگان هاشم ابن علی (ع) و فاطمه بنت الحسن العسکری آران و بیدگل گفت: دشمن از قدرت ما وحشت دارد و این بخاطر رهبری مقتدرانه امام خامنه‌ای و تسلیم نشدن مقابل زورگویان خارجی و ساده اندیشان داخلی است.

او با اشاره به موقعیت فعلی نظامی جمهوری اسلامی گفت: این توان هم در کیفیت هم در کمیت باید افزایش یابد تا ما به امید خدا به آرمان‌هایی که در چشم‌انداز‌های اصلی نظام تعیین شده برسیم و به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شویم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی انسان‌هایی همچون سیدحسن نصرالله، شهید قاسم سلیمانی و شهیدان باکری و همت و صیاد شیرازی تربیت کرده که در طراز انسان‌های صدر اسلام هستند افزود: امروز انقلاب اسلامی، جمعیت یک میلیونی انصارالله یمن را به لحاظ اعتقادی در کنار خود دارد که افرادی با هوش و انقلابی هستند.

سردار علی شادمانی افزود: سوریه هم در معرض اضمحلال و فروپاشی بود که با حضور مستشاری جمهوری اسلامی و نیروی قدس سپاه مردمش پای کار آمده و کشورشان را حفظ کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.