سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو ایران گفت: در لیگ قهرمانان آسیا همچنان بیرون از خانه بازی می‌کنیم و این موضوع اصلا جوانمردانه نیست.

سرآسیایی: شرایط تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا جوانمردانه نیستبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو ایران پیش از دیدار تیمش مقابل پاختاکور ازبکستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بچه‌ها از لحاظ فنی و روانی برای بازی مقابل پاختاکور آماده هستند. بازی خوبی را در پیش خواهیم داشت و طبق آنالیز‌ی که داشتیم، حریف‌ هم از نظر فنی و فوتبالی و همچنین از نظر فیزیکی تیم قدرتمندی است.

سرآسیایی ادامه داد: تصور می‌کنم بازی درگیرانه و فیزیکی در پیش خواهیم داشت. همه چیز آماده است و شرایط خوبی برای این دیدار داریم و تنها چیزی که ما را اذیت می‌کند، بازی در بیرون از خانه است. شرایط خاصی را در رقابت‌های آسیایی سپری می‌کنیم. برای بالا آمدن از گروه‌ می‌جنگیم، اما حریف این هفته شهرخودرو، ۲ دیدار متوالی را در خانه و ما ۲ مسابقه پشت سر هم بیرون از خانه داشته ایم. فکر می‌کنم این شرایط اصلا جوانمردانه نیست.


بیشتر بخوانید: خبر خوب برای نماینده ایران/ مدافع شهرخودرو به پاختاکور رسید


سرمربی شهرخودرو درباره بازیکنان محروم و مصدوم این تیم خاطرنشان کرد: هیچ بازیکنی از شهرخودرو در بازی مقابل پاختاکور غایب نخواهد بود.

دیدار تیم‌های پاختاکور ازبکستان و شهرخودرو ایران دوشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران در تاشکند آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار