رئیس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مهاباد گفت: برای نظارت بر این دوره از انتخابات مجلس در این شهرستان ۴۸۰ نفر ناظر انتخاب شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، حجت‌الله قاسمی رئیس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مهاباد گفت: این ناظران از بین نیرو‌های معتمد مردمی انتخاب شده‌اند و به صورت بی‌طرفانه و بر اساس قانون به روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند.

او ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هر صندوق اخذ رای شهری چهار و صندوق‌های اخذ رای روستایی سه نفر به عنوان ناظر حضور خواهند داشت.

قاسمی بیان کرد: علاوه بر آن، ۱۸ سرناظر بر روند فعالیت ناظران در شعب اخذ رای نظارت خواهند داشت.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مهاباد گفت: برای این دوره در این شهرستان تعامل خوبی بین هیات‌های اجرایی و نظارت وجود دارد که در راستای اجرای هرچه بهتر قانون ادامه خواهد داشت و هر یک از اعضای این هیات‌ها نیز با حفظ تعامل به وظایف خود عمل خواهند کرد.

او اضافه کرد: تمامی ناظران و سرناظران دوره‌های مختلف آموزشی عمومی و تخصصی را طی کرده و با دقت عمل در راستای حفظ و صیانت از آرای مردم و برگزاری روند سالم و بیطرفانه این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نظارت می‌کنند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور، دوم اسفند سال جاری در شهرستان مهاباد نیز برگزار می‌شود.

۱۲۰ شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی کار اخذ آرای مردم را در این شهرستان برعهده خواهند داشت.

در این شهرستان ۱۰ نفر برای تصاحب یک کرسی نمایندگی مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.