چهار نفر دیگر از داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم در مهاباد تایید صلاحیت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ایرج شجاعی معاون استاندار و فرماندارشهرستان مهاباد گفت: تعداد داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با تأیید شدن صلاحیت چهار داوطلب دیگر، در این حوزه به ۱۰ نفر رسید.

او افزود: صلاحیت چهار داوطلب که پس از رد صلاحیت و احراز نشدن صلاحیت در دور اول اعتراض کرده بودند با بررسی شورای نگهبان تأیید و به فرمانداری ابلاغ شد.

شجاعی، در خصوص اعتراض داوطلبان در مرحله دوم بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان گفت: فقط داوطلبانی که توسط هیئت نظارت استان تأیید شده و صلاحیت آنان در مرحله اول شورای نگهبان رد شده باشد، تا ۱۵ بهمن مهلت دارند تا به نتایج اعلامی توسط شورای نگهبان اعتراض کنند.

او تصریح کرد: این افراد می‌توانند دلایل و مستندات مربوط به اعتراض خود را ظرف مدت یاد شده به دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان یا از طریق دفتر مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان کشور ارسال کنند.

فرماندار شهرستان مهاباد افزود: شورای نگهبان نیز در مرحله دوم از ۱۵ تا ۲۱ بهمن به مدت هفت روز نسبت به بررسی صلاحیت‌ها اقدام و اسامی نهایی داوطلبان را در روز ۲۲ بهمن به وزارت کشور اعلام می‌کند.

منبع: صدا وسیما

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.