فرماندار مهاباد گفت: اسامی ۶ نفر از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه این شهرستان که صلاحیت آنان تایید شده‌است، به فرمانداری ابلاغ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ایرج شجاعی فرماندار مهاباد گفت: از ۳۱ نفر داوطلب مجلس شورای اسلامی در حوزه مهاباد، صلاحیت ۶ نفر به ترتیب حروف الفبا عثمان احمدی، سلیم احمدی افشار، رضا اسمعیلی، جلال محمودزاده، سیدمسعود مصطفایی و عبدالرحیم نوربخش تایید شده‌ است.

او افزود: فرمانداری مهاباد نیز امروز ۲۲ دیماه نتیجه بررسی دفتر نظارت (تایید یا رد صلاحیت) را به صورت مکتوب به داوطلبان اعلام کرده‌است.

شجاعی اظهار داشت: داوطلبانی که صلاحیت آنان احراز یا تایید نشده‌است از امروز تا ۲۶ دی به مدت پنج روز مهلت دارند که اعتراض خود را به هیات نظارت اعلام کنند.

فرماندار مهاباد عنوان کرد: این افراد می‌توانند دلایل و مستندات مربوط به اعتراض خود را ظرف مدت یاد شده به دفتر هیات نظارت واقع در فرمانداری تحویل دهند تا از این طریق به دفتر مرکزی استان و شورای نگهبان ارسال شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز ۲ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود و مردم آذربایجان‌غربی ۱۲ نماینده را در این روز راهی مجلس می‌کنند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده‌است و یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.