رئیس پایگاه انتقال خون مهاباد از مردم این شهرستان درخواست کرد تا برای اهدای خون به بیماران نیازمند به این پایگاه مراجعه کنند.

داوود نصر ارکن رئیس پایگاه انتقال خون مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با توجه به نیاز شدید خون برای بیماران نیازمند و کاهش ذخایر خون و فرآورده‌های خونی به دلیل برودت هوا ، برای جبران این کاهش نیاز است افراد از همه گروه‌های خونی با مراجعه به پایگاه انتقال خون این شهرستان برای اهدای خون مراجعه کنند.

او با بیان اینکه علاقمندان به اهدای خون، هنگام مراجعه به این پایگاه باید کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشند، اضافه کرد: پایگاه انتقال خون مهاباد در تمامی روز‌های هفته به جز ایام تعطیل از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ آماده دریافت خون از مردم است.

رئیس پایگاه انتقال در خصوص شرایط اهدای خون نیز بیان کرد: داوطلبان اهدای خون باید حداقل ۱۸ و حداکثر ۶۰ سال سن داشته باشند و وزن آن‌ها نیز حداقل ۵۰ کیلوگرم باشد.

نصر ارکن افزود: خون‌های اهدایی مردم مهاباد علاوه‌ بر تامین نیاز خونی این شهرستان به سایر مراکز بیمارستانی شهرستان‌های جنوب آذربایجان‌غربی نیز ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.