فرماندار قصرشیرین گفت : ۲۰۸ شعبه ثابت و سیار اخذ رای برای جمع‌آوری آرای مردم حوزه انتخابیه قصرشیرین در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وجود دارد .

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : ۲۰۸ شعبه ثابت و سیار اخذ رای برای جمع‌آوری آرای مردم حوزه انتخابیه قصرشیرین در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آرای مردم را در یک حوزه اصلی و چهار حوزه فرعی مناطق شهری و روستایی قصرشیرین، سرپل‌ذهاب، گیلانغرب و سومار جمع‌آوری می‌کنند.

او گفت : از این تعداد شعب اخذ رای ۳۸ شعبه در شهرستان قصرشیرین، ۸۷ شعبه در شهرستان سرپل ذهاب و ۸۳ شعبه در شهرستان گیلانغرب مستقر خواهند شد.

او افزود: در مجموع بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن شامل عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و انتظامی کار برگزاری انتخابات مجلس یازدهم را در این حوزه انتخابیه برعهده دارند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: آمادگی کامل در این حوزه برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه وجود دارد و امکانات لازم برای این منظور فراهم شده است.

تاتار افزود: براساس زمانبندی اعلام شده از سوی ستاد انتخابات کشور، ما هم برنامه‌های انتخاباتی را انجام می‌دهیم و این حوزه انتخابیه امکانات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس یازدهم را به صورت رایانه‌ای دارد.

رییس ستاد انتخابات قصرشیرین افزود: از چند ماه پیش دوره‌های آموزشی برای فعالان و کارشناسان انتخابات حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب برگزار شده و این افراد آمادگی مطلوب برای برگزاری انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی را دارند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.