فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت : نیرو‌های پلیس با تمام توان در راستای برقراری امنیت انتخابات تلاش می‌کنند و هم اکنون تبلیغات ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس یازدهم با امنیت کامل در حال برگزاری است.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد محمدی فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت : هم اکنون شور انتخاباتی در شهرستان حاکم است و نیاز است نامزد‌ها هوادارانشان را به رعایت قانون برای ایجاد رقابتی سالم در انتخابات پیش رو فرا خوانند.

او گفت: تاکنون فضای تبلیغات سالم بوده و مشکلی نداشته ایم و تمام توان خود را نیز برای برقراری امنیت در شهرستان و همچنین شعب اخذ رای در روز دوم اسفند به کار گرفته ایم.

فرماندار قصرشیرین گفت: تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی مجلس یازدهم در چارچوب قانون باید انجام شود و با هرگونه قانون شکنی و رفتار‌های هنجارشکنانه در این خصوص برخورد می‌شود.

مرادعلی تاتار افزود: ستاد پیگیری از جرایم انتخاباتی از مدت‌ها قبل در حوزه انتخابیه قصرشیرین تشکیل شده از این رو هرگونه تخلفی از سوی دستگاه‌های نظارتی رصد شده و از سوی این ستاد با آن برخورد می‌شود.

او افزود: هم اکنون فضای رقابتی بین نامزد‌های انتخابات مجلس یازدهم و هواداران آن‌ها در حوزه انتخابیه به صورت کاملا سالم وجود دارد و امید است در دوم اسفندماه شاهد مشارکت بالای سیاسی مردم در عرصه انتخابات باشیم و این گونه با حضور مرزنشینان غرب کرمانشاه حماسه دیگری رقم بخورد که بار دیگر باعث ناامیدی دشمنان نظام شود.

تاتار گفت: به عنوان نماینده عالی دولت در این حوزه انتخابیه از رای مردم حراست خواهیم کرد و اجازه هیچ گونه دخالتی را در انتخابات نخواهیم داد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.