معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: ساماندهی حرکت عرضی عابرین پیاده در معابر و ایجاد معبر ایمن جهت تردد شهروندان از مهمترین اهدف ایجاد گذرگاه عابر پیاده در شهرها به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،محمدرضا احمدی نژاد، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به طرح آشکارسازی مسیر عابرپیاده با نورپردازی نقطه‌ای، گفت: طرح آشکارسازی مسیر عابرپیاده با نورپردازی نقطه‌ای در بلوار بسیح (۴۵ متری کاج) محدوده خیابان پامچال مقابل ساختمان نظام پزشکی اجرا شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با بیان اینکه ساماندهی حرکت عرضی عابرین پیاده در معابر و ایجاد معبر ایمن جهت تردد شهروندان از مهمترین اهدف ایجاد گذرگاه عابر پیاده در شهر‌ها به شمار می‌رود، افزود: کانالیزه کردن محل عبور عابرین و ایجاد روشنایی متمایز در محل تردد یکی از راهکار‌های کاهش تصادفات منجر به جرح و فوت عابرین پیاده است.

احمدی نژاد گفت : با اجرای روش‌های مختلف ایمن سازی تردد عابرین پیاده می‌توان نقش مهمی را در راستای پیشگیری از تصادفات درون شهری ایفا کرد.

او افزود: در حال حاضر طرح آشکارسازی مسیر عابر پیاده با نورپردازی نقطه‌ای در ۳ نقطه از معابر حادثه خیز کلانشهر کرج اجرا شده است.

انتهای پیام / ر. خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.