برگزاری اختتامیه جشنواره ملی آیات "موشن گرافیک" به میزبانی پلدختر

آیین اختتامیه جشنواره ملی آیات "موشن گرافیک" هفتم اسفند ماه با حضور معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پلدختر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، آیین اختتامیه جشنواره ملی آیات "موشن گرافیک" هفتم اسفند ماه با حضور معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پلدختر برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، با اعلام این خبر گفت: پس از سه مرتبه تمدید فراخوان، ۷۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال گردید که با نظر هیات داوران ۳۵ اثر به مرحله پایانی راه یافتند.

احمدحسین فتایی  افزود: نفرات برتر جشنواره در آیین اختتامیه که به میزبانی شهرستان پلدختر و با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار می‌شود، معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

او تصریح کرد: دکتر عبدالهادی فقهی زاده؛ معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میهمان و سخنران ویژه‌ی این مراسم خواهد بود که در سفری یک روزه به لرستان و پلدختر سفر خواهد کرد.

فتایی در پایان خاطر نشان ساخت: این جشنواره به میزبانی گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و با هدف حمایت فرهنگی از توسعه و تولید آثار خلاقانه و الهام بخش هنری با موضوع قرآن و عترت به منظور ارتقای فرهنگ و معارف اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.