لزوم تقویت رسانه‌ها برای مقابله با تهدیدات و تهاجمات دشمنان نظام

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در دیدار اصحاب رسانه لرستان با نماینده، ولی فقیه در استان بر لزوم تقویت رسانه‌ها برای مقابله با تهدیدات و تهاجمات دشمنان نظام تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در دیدار اصحاب رسانه لرستان با نماینده، ولی فقیه در استان بر لزوم تقویت رسانه‌ها برای مقابله با تهدیدات و تهاجمات دشمنان نظام تاکید کرد.

در ابتدای این دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ضمن تسلیت رحلت عالم ربانی آیت الله "محمد بلند نظر" رحمت الله علیه و تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با تاکید بر نقش رسانه در توسعه، پیشرفت و ایجاد وحدت در استان، گفت: جنگ امروز استکبار با نظام اسلامی فقط در حوزه اقتصادی یا اجتماعی نیست و در حوزه رسانه، همه شما به خوبی شاهد بودید که در همین وقایع اخیر، دشمنان نظام از تمام ظرفیت رسانه‌ای خود بهره گرفته و به دنبال آن بودند که با تولید محتوا‌های مطلوب خود به نظام ضربه بزنند که الحمدالله جبهه رسانه‌ای کشور و استان علی رغم تمام محدودیت‌ها و کاستی‌های زیر ساختی، با تکیه بر توانمندی و تلاش انقلابی، در این جنگ پیروز شدند.

احمدحسین فتایی ادامه داد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرموده‌اند «امروز رسانه ها، تلویزیون‌ها و هنر‌ها تاثیرشان از بمب اتم بیشتر است» از همین روی لازم است که مسئولین نگاه ویژه‌تری به رسانه‌ها داشته و زیر ساخت‌های لازم برای فعالیت گسترده و سالم اصحاب رسانه فراهم آورند.

او  تصریح کرد: ما از گذشته تا به امروز در استان با کمبود‌های مواجه بوده و هستیم و لازم است رسانه‌ها با تقویت فضای وحدت در جامعه، زمینه توسعه‌ی همه جانبه استان را بیش از پیش رقم بزنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در پایان به موضوع برگزاری انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان اشاره کرد و گفت: با حضور بیش از ۸۳ درصدی جامعه رسانه‌ای استان، خانه مطبوعات جدید با ترکیبی از جوانان، پیشکسوتان و بانوان، تشکیل شد که از همان ابتدا با دغدغه حل مشکلات اصحاب رسانه استان کار خود را آغاز نموده و در این مسیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با تمام توان در کنار خانه مطبوعات خواهد بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.