مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۲۶ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث شنبه ۲۶ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان ویلا‌ها با ۱۰ فقره سرقت در عباس آباد

سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ویلا‌ها در مناطق ییلاقی و شهرک‌ها و سرقت از اماکن خصوصی، انبار، در مناطق مرفه نشین و در داخل شهرک‌ها و مجتمع‌های مسکونی در شهر‌های عباس آباد، سلمانشهر، کلارآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی  یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از توقیف خودرو در یکی از محلات شهر عباس آباد حامل اموال سرقتی خبر داد و گفت: ماموران در ادامه مالک خودرو اهل یکی از استان‌های همجوار و ساکن عباس آباد را شناسایی و با هماهنگی قضائی این فرد را دستگیر کردند.

سرهنگ عبدی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد، افزود: این فرد در ادامه تحقیقات با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و به ۱۰ فقره انواع سرقت با همدستی ۳ نفر دیگر اعتراف کرد.

دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه کاره در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، متهم به سرقت که با اجاره منزلی مجردی در شهر سرخرود و با یک دستگاه خودرو اقدام به سرقت منازل شهروندان می‌کرد را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: ماموران با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

او افزود: متهم که معتاد به مواد مخدر است در تحقیقات پلیس تاکنون به ۸ فقره سرقت در سطح حوزه استحفاظی بخش سرخرود اقرار کرد.

سرهنگ حسین زاده همچنین از شناسایی و دستگیری ۲ سارق ساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: سارقان که با یک دستگاه خودروی وانت پیکان در حال سرقت از یک ساختمان نیمه کاره بودند با حضور به موقع گشت انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

او افزود: این افراد در تحقیقات و بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس تاکنون به ۱۱ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره اقرار کردند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.