مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث دوشنبه ۲۱ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه کاره در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره این شهرستان، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری منابع مردمی و استفاده ظرفیت‌های محلی موفق به شناسایی ۲ سارق ساختمان‌های نیمه کاره حین سرقت از یک ساختمان در حال احداث در این شهرستان شدند.

سرهنگ حسین زاده گفت: متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند و در بازرسی از خودروی آنان مقادیر قابل توجهی تجهیزات ساختمانی سرقتی کشف شد.

او با بیان این که متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۱ فقره سرقت اموال و تجهیزات ساختمانی از ساختمان‌های در حال احداث اعتراف کردند، افزود: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و دستگیری مجرمان در بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران کلانتری ۱۱ موفق به شناسایی و دستگیری ۸ نفر از، سارقان و مجرمان سابقه دار، ۴ خرده فروش مواد مخدر و ۱۱ معتاد متجاهر در این شهرستان شدند.

سرهنگ شجاعی از کشف ۲ خودروی سرقتی در اجرای این طرح خبر داد و گفت: کشف ۸ فقره سرقت از منزل، ساختمان‌های نیمه کاره و لوازم و تجهیزات پست و از موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در خاتمه از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد.

انهدام باند سارقان سیم و کابل برق در بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع در شهر رستمکلا این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت ماموران کلانتری ۱۳ پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یک باند ۴ نفره سرقت در این شهرستان شدند.

سرهنگ شجاعی گفت: با هماهنگی‌های قضائی، متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۱ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح این شهرستان اقرار کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضایی روانه زندان شدند، از شهروندان خواست: با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه مسئله امنیتی از طریق سامانه ۱۱۰، کلانتری و یا پاسگاه محل سکونت خود پلیس را در ایجاد امنیتی پایدار یاری کنند.

کشف ۳۶ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی، برقراری نظم و امنیت پایدار و برخورد با هنجارشکنان و مخلان امنیت طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان گلوگاه به اجرا در آمد.

او، افزود: در اجرای این طرح پس ازتشکیل تیم‌های اطلاعاتی عملیاتی ماموران با هماهنگی‌های قضایی موفق به شناسایی و دستگیری ۲۴ سارق حرفه‌ای وکشف ۳۶ فقره سرقت دراین شهرستان شدند.

سرهنگ گنجی از دستگیری ۸ معتاد متجاهر در اجرای این طرح خبرداد و گفت:متهمان پس از تشکیل پرونده برای طی مراحی درمانی به مراکز ترک اعتیاد و درمانگاه ماده ۱۶ معرفی شدند.

عنایتی افزود: پلمپ ۱۰ واحدصنفی و توقیف ۴۴ وسیله نقلیه متخلف ازدیگراقدامات این فرماندهی در اجرای این طرح بوده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.