مسئول مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از برگزاری آزمون و مصاحبه حضوری پزشکان متقاضی حج تمتع در اصفهان خبر داد.

 الوانی مسئول مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر طبق روال هر سال خود که مسئولیت پزشکی حج را عهده دار است فراخوانی را در این راستا برگزار کرده است.

او ادامه داد: در این فراخوان ۱۲۰۰ نفر از پزشکان سراسر کشور شرکت کردند، که با برنامه ریزی منطقه‌ای که داشتیم حدودا مصاحبه پزشکان ۱۶ استان را انجام داده ایم.

مسئول مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: جمعیت هلال احمر اصفهان  میزبان استان چهارمحال و بختیاری هم می باشد که پس از مصاحبه و گزینش پزشکان توسط متخصصین این فن ۸۰ نفر از پزشکان واجد شرایط برای این ماموریت انتخاب می‌شوند.

الوانی افزود: به تعداد کاروان‌هایی که در این دو استان معرفی می‌شوند برای هر دو کاروان یک پزشک انتخاب خواهیم کرد تا به امر خدمت رسانی قبل از سفر حج بعنوان معاینات پیش از سفر بپردازند و در ایام حج نیز بعنوان پزشکان مجموعه در خدمت زائران بیت الله الحرام باشند.

مسئول مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: مجموعه هلال احمر بعنوان تنها مسئول عملیات برون مرزی در امر بهداشت و درمان بر اساس اساسنامه‌ای که دارد در کشور‌های مختلف و در بحران‌های مختلف در عملیات‌های برون مرزی انجام وظیفه می‌کند.

الوانی ادامه داد: جمعیت هلال احمر عملیات خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات را سالیان بسیاری است که به عهده دارد، درمانگاه‌های ثابتی را در طول سال دایر کرده تا خدمات را به زائرین بارگاه ملکوتی ائمه عراق انجام می‌دهند در ایام اربعین هم این عملیات به اوج خود می‌رسد.

او در پایان اضافه کرد: همه ساله حدودا ۷۰ پایگاه برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در کشور عراق تشکیل می‌شود که خدمات شایسته‌ای را به زائرین ائمه بزرگوار ارائه می‌دهند.
 
 
انتهای پیام/ی
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.