استاندار کردستان گفت: توسعه و رشد اقتصادی کردستان با همکاری و تعامل مدیران امکان پذیر خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا در جلسه معارفه   سرپرست معاونت اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان  گفت:  به دلیل شرایط استان و وضعیت کشور، بخش اقتصادی از اهمیت خاصی برخوردار است.

او ابراز امیدواری کرد: معاون جدید اقتصادی بتواند با بهره گیری از ظرفیت‌ها و ایجاد روحیه تعامل و همکاری گام‌های بزرگتری برای رشد و توسعه اقتصادی استان بردارد.

مرادنیا افزود: ایجاد اشتغال، کاهش بیکاری و افزایش سرانه درآمدی از خواسته‌های به حق مردم است که باید به آن جامه عمل پوشاند.

خالد جعفری سرپرست جدید معاونت اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان نیز در این مراسم ابراز امیدواری کرد علیرغم وضعیف و محدویت اعتباری کشور با مدیریت جهادی قدم‌های بزرگی برای اتمام کار‌های بزرگ شروع شده در استان برداشته شود.

درپایان این جلسه از زحمات و تلاش‌های همه جانبه دکتر فیروزی  قدردانی وخالد جعفری به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان منصوب شد.

دکتر حسین فیروزی به مدت شش سال معاونت اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان را در اختیار داشت که مدتی پیش به عنوان معاون سازمان فنی و حرفه‌ای کشور معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.