گیلان میزبان ۹۰۶ شطرنج باز از ۱۱ کشور در هجدهمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج کاسپین کاپ است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، کیومرث بیات، رئیس هیات شطرنج استان گیلان گفت: هجدهمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج کاسپین کاپ به میزبانی گیلان و در رشت آغاز شده است و در این مسابقات ۹۰۶ شطرنج باز از ۱۱ کشور در سالن شطرنج مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم رقابت می‌کنند.

او افزود: در این رقابت بین المللی ۸۰ شطرنج باز از کشور‌های روسیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، ترکمنستان، ترکیه و عراق حضور دارند.

رئیس هیات شطرنج استان گیلان، با بیان اینکه مسابقات در ۳ جدول A، B و C برگزار می‌شود، گفت: در جدول گروه اول شطرنج بازان دارای ریتینگ بین المللی بالای هزار ۸۰۰ و اساتید، جدول گروه دوم شطرنج بازان دارای ریتینگ بین المللی کمتر از هزار و ۸۰۰ و در جدول گروه سوم شطرنج بازان کمتر از ۱۴ سال شرکت می‌کنند.

کیومرث بیات افزود:هجدهمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج کاسپین کاپ تا دوم اسفند در ۹ دور به روش سوئیسی در سالن شطرنج مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار خواهد شد.

او تصریح کرد: این مسابقات قرار بود عصر روز چهارشنبه ۲۳ بهمن در رشت آغاز شود که به دلیل بارش برف سنگین در چند روز گذشته و بسته بودن راه‌های ارتباطی در گیلان به ۲۵ بهمن موکول شد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.