رقابت‌های شطرنج المپیاد استعداد‌های برتر کشور به میزبانی گیلان در رشت در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمود ترازی، دبیر هیات شطرنج گیلان گفت: دومین دوره رقابت‌های شطرنج المپیاد استعداد‌های برتر کشور در بخش پسران در رشت در حال برگزاری است.

او افزود: در این دوره از رقابت‌ها، ۱۵۰ شطرنج باز در رده سنی نوجوانان در قالب ۳۰ تیم از استان‌های مختلف کشور حضور دارند که در تالار شطرنج مهد اندیشه مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم رقابت می‌کنند.

دبیر هیات شطرنج گیلان گفت: شطرنجبازان شرکت کننده این دوره در هفت دور به روش سوییسی و در بخش‌های رپید "مسابقات سریع" و بلیتس" مسابقات برق آسا" با هم رقابت می‌کنند.

محمود ترازی افزود: در بازی‌های انجام شده از دور اول این رقابت‌ها شطرنج بازان استان‌های تهران، گیلان و اصفهان و همچنین شطرنج بازان توابع تهران برابر حریفان خود به برتری رسیدند تا این دوره از رقابت‌ها را با پیروزی آغاز کنند.

او تصریح کرد: دومین دوره رقابت‌های شطرنج المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور به مدت ۶ روز در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت ادامه می‌یابد که در نهایت تیم‌ها و شطرنج بازان برتر این دوره از رقابت‌ها به فدراسیون شطرنج کشور معرفی و زیر نظر مربی شاخص تحت تعلیم و آموزش قرار می‌گیرند.

 

انتهای پیام/م.ع

رشت، میزبان رقابت‌های شطرنج المپیاد استعداد‌های برتر کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.