فرماندار دیر گفت: در انتخابات پیش رو باید وحدت، همگرایی و مشارکت حداکثری تکرار، و برگ زرین دیگری به افتخارات نظام اسلامی افزود شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرماندار دیر در رزمایش الی بیت المقدس گفت: حفظ امنیت از اوجب واجبات است و همه نیرو‌های نظامی، انتظامی و اطلاعاتی به بهترین نحو ممکن در بحث امنیت ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

 کریم علی حسنی با تشکر از مردم شهرستان در برگزاری مراسم دهه فجر به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: این حضور حداکثری مردم شریف، نمایانگر اتحاد، همبستگی و انسجام همه گروه ها، نهاد‌ها و اقشار مردم بود.

او به توطئه‌های دشمن در زمینه‌های مختلف سیاسی، نظامی، اطلاعاتی و اقتصادی اشاره و بیان کرد: در حوزه سیاسی و دیپلماتیک، بدخواهان و دشمنان ایران اسلامی، بازنده میدان بودند. در عرصه نظامی و اطلاعاتی، اقتدار نیرو‌های ما زبانزد است و در عرصه اقتصادی هم به حول قوه الهی و با همراهی و هشیاری مردم و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب این محدودیت و تهدید به فرصت تبدیل خواهد شد.

فرمندار دیر ادامه داد: گرچه مردم ما در عرصه اقتصادی در فشار و زحمت هستند، اما تنها رمز موفقیت ما همدلی و همگرایی است.

علی حسنی با اشاره به نقش حوادثی، چون تشییع سردار شهید سلیمانی و راهپیمایی ۲۲ بهمن در تقویت اقتدار و اتحاد ملی، ابراز امیدواری کرد: باید در  دوم  اسفند و انتخابات پیش رو نیز چنین وحدت، همگرایی و مشارکت حداکثری تکرار شود و برگ زرین دیگری به افتخارات نظام اسلامی افزود شود.

او گفت: ما مجریان انتخابات با بی طرفی کامل، شفافیت و سلامت به استقبال انتخابات خواهیم رفت و زمینه انتخاباتی پرشور و سالم را برای مردم فراهم خواهیم کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.