معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: ۳۲ غرفه از استان یزد ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی این استان را معرفی می‌کند.

برپایی ۳۲ غرفه از استان یزد در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهرانسید علیرضا سالار حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: فعالان گردشگری و صنعتگران استان یزد در قالب ۳۲ غرفه ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی استان را در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران به نمایش گذاشته‌اند.

او با اشاره به اینکه در روز‌های ابتدایی نمایشگاه استقبال خوبی از غرفه‌های استان یزد صورت گرفته است، افزود: در این نمایشگاه نمایندگان گردشگری و صنایع دستی از شهرستان‌های یزد، بافق، میبد، اردکان، تفت، ابرکوه، مهریز و بهاباد حضور دارند.

سالار حسینی اظهار داشت: آژانس‌های مسافرتی، هتل ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، پارک‌های طبیعت گردی و... در غرفه‌های داخل سالن و فضای باز نمایشگاه حضور دارند.

در سیزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته از وب سایت گردشگری استان یزد، اپلیکیشن گردشگری یزد، کتاب در زمینه اقامتگاه‌های بوم‌گردی، سایت مسابقه ایده شو، لوگو و عروسک جشنواره عروسکی یزد و... رونمایی خواهد شد.

سیزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.