مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: یزد، در سیزدهمین نمایشگاه گردشگری بزرگترین غرفه را در تاریخ نمایشگاه‌ها خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، سید مصطفی فاطمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: در سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، استان یزد با هزار مترمربع فضای نمایشگاهی بزرگترین غرفه را در تاریخ نمایشگاه‌ها برای استان یزدخواهد داشت.

او با بیان اینکه بخش خصوصی، شهرداری‌ها و فرمانداری‌های استان در برگزاری نمایشگاه گردشگری مشارکت دارند، افزود: این نمایشگاه با حضور شهرستان‌های یزد، میبد، اردکان، تفت، ابرکوه، مهریز و بهاباد برگزار می‌شود.

فاطمی با اشاره به اینکه استان یزد هم در فضای نمایشگاهی و هم در فضای باز غرفه دارد، اظهار داشت: آژانس‌های مسافرتی، هتل ها، اقامتگاه‌های بومگردی، پارک‌های طبیعت گردی و غیره حضور دارند.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد افزود: در سیزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته از وب سایت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان یزد به سه زبان فارسی، انگلیسی و چینی و نرم افزار گردشگری روستایی رونمایی خواهد شد.

او ادامه داد: رونمایی از شخصیت عروسکی یزد، رونمایی از کتاب حقوق گردشگر و رونمایی از کتاب قوانین بومگردی‌های استان از دیگر برنامه‌های غرفه استان یزد در نمایشگاه بین المللی گردشگری است.

فاطمی با بیان اینکه سیزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته پر رونق‌ترین نمایشگاه برای یزد خواهد بود، افزود: در حاشیه این نمایشگاه تفاهم نامه گردشگری بین یزد و کرمان به امضا خواهد رسید.

سیزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.