جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ما در هر صورت پیروز هستیم، حتی اگر در مسیر حق به شهادت برسیم.

پاسخ سردار فدوی به تهدید آمریکا مبنی بر ترور سردار قاآنیسردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  در مراسم چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و با اشاره به انتقام خون سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: اتفاقاتی که در این مدت شاهد آن بودیم سیلی‌های اولی بود که جمهوری اسلامی به شیطان بزرگ زد؛ مسلما یکی از چیز‌هایی که میتواند جواب این شرارت آن‌ها باشد، خروج خبیثان عالم یعنی شیطان بزرگ و متحدینش از کل منطقه است تا مردم مسلمان همه منطقه از شر آن‌ها راحت شوند.

او ادامه داد وقتی که گام اول انقلاب اسلامی را خیلی پرقدرت برداشتیم و عظمت زیادی در آن وجود داشت؛ خیلی از روند‌هایی را که جمهوری اسلامی از آن برخوردار است و توانمندی‌هایی را که الان به آن دست پیدا کرده است در ابتدای گام اول با آن مواجه نبودیم و کم کم آن‌ها را به دست آوردیم.

او ادامه داد: ما گام دوم را در حالی شروع می‌کنیم که همه تجربه موفق چهل سال گذشته را در پیش روی خود داریم و مردمی داریم که بسیار توانمند هستند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مسلما بسیاری از مواردی که الان به عنوان گرفتاری از آن‌ها یاد می‌شود، در گام دوم به سرعتی حل خواهد شد که انگار هیچوقت نبوده است.

او تصریح کرد: راه سردار سلیمانی راه حق انقلاب اسلامی و راه بیش از دویست هزار شهید انقلاب اسلامی است؛ راه شهید سلیمانی راه شهدای کربلاست؛ راه حق تا وقتی که صاحب اصلی انقلاب اسلامی، حضرت حجت (عج) ظهور کند و حکومت ناب اسلامی را برقرار کند و مردم حلاوت آن را بچشند، ادامه پیدا خواهد کرد.

سردار فدوی در پاسخ به صحبت‌های ترامپ که گفته بود اگر سردار قاآنی هم راه سردار سلیمانی را ادامه دهد، او را به شهادت خواهیم رساند، گفت: در هر صورت ما پیروز هستیم، حتی اگر در مسیر حق به شهادت برسیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۲۱:۱۳ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
اگر سیلی اول به اندازه کافی دردناک باشه بعیده آمریکا دست به حماقت دیگری بزنه بعد از به شهادت رساندن سردار سلیمانی مقامات سیاسی آمریکا که به خاورمیانه یا مجاور ایران سفر می کنند باید رسما به عنوان هدف نظامی اعلام بشوند.
Japan
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
خواهش میکنم انتقام خون حاج قاسم رو بگیرین خواهش میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
آمریکا غلط می کند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۵۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
این چه تحلیلی است که در هر صورت ما پیروزیم اولا نباید مسئله سردار حاج قاسم تکرار شود عدم حفاظت کافی بوده دوما شما باید با تدوین استراتژی مناسب فرماندهان رده بالای امریکایی را وادار کنید که نتوانند از این غلطها بکنند سوما اماده باشید که انتقام همطرار حاج قاسم بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۲۱:۰۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
متاسفانه حجم وسیعی تهدید نثار دشمنان میشود .ولی دیروز رژیم صهیونستی بعد از تهدید سردارسلامی که اظهارفرمودند.اسراییل اقدامی علیه ایران بکند پاسخ میدهیم .چند نفر از عزیزانمان رادر سوریه ودراثر حملات موشکی شهید نمود.جای سردارسلیمانی ها خالی که بدوراز شعار دادن مرد عمل بودند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
آمریکا همین که حاج قاسم رو شهید کرد یعنی گور خودشو کنده
منتظریم هرچی زودتر راهی گورش کنیم
Australia
سربازوطن
۱۷:۲۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
درودبرملت عزیزایران..درود بررزمندگان شجاع وپرافتخاروطنمون،عزیزان تاآخرین قطره خون ازوطنمون ازناموس وشرفمون باافتخاردفاع خواهیم کرد..لعنت خدابرانکس که خیروصلاح ایران عزیزمون رونخواد..راه سرداردلمون روصدبرابربیشترازقبل ادامه خواهیم داد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۴۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
سلام درود وخداقوت به جناب سردارفدوی.همرزم وهمیار سرداردلهاشهیدسلیمانی.واینکه آمریکا متحدانش یک غلط طفره به زبان آوردن این لقمه برایشون خیلی گونده است گلوگیرشون میکنه.آمریکا ونوکران از نام سپاه پاسداران وحشت میکنه اصلا نام سپاه یک سرطان درقلب دشمنانش نفوذکرده وآتششون میزنه چه برسه بایک مقامات سپاه دربیفتن.باز درطول مدت به اخلاق رفتار سردارسلیمانی آشنایت داشتند.ولی ازسردارقاآنی عین ... هراسانند می‌ترسند شبانه روز انتظار یه اتفاق وحشتناک سپری می‌کنند.درود به سردارقآانی که به تهدیدهای آنان توجه نکرده و اکثل عمل نشان نداده بس عالیه بزار دشمن توخماری خودش شب روزش زهرمار بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
ببخشید عکس العمل را اینطوری می نویسند بازم ببخشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
لایک
آخرین اخبار