سردار یزدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

یمنی‌ها با الهام از راه شهید سلیمانی ایستادگی کردند

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) گفت: امروز ایستادگی یمنی‌ها با الهام از راه شهید سلیمانی است که اجازه ندادند کشورشان توسط دشمنان به یغما برود.

یمنی‌ها با الهام از راه شهید سلیمانی ایستادگی کردندسردار سرتیپ دوم محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  در مراسم چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی گفت: مراسم چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی را در حالی برگزار کردیم که مردم ما از هر روز دیگری در ولایتمداری خود پافشاری بیشتری دارند.

او در خصوص مهمانان خارجی این مراسم گفت: ما امروز از کشور‌های سوریه، عراق، لبنان، فلسطین، یمن، افغانستان، پاکستان، آذربایجان و ترکیه مهمانانی داشتیم که آمده بودند تا چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی را به خانواده و ملت ایران تسلیت بگویند.

یزدی افزود: مردمی که اینجا جمع شده‌اند، آمدند تا مکتب شهید سلیمانی را بیشتر بشناسند و جبهه مقاومت را تقویت کنند؛ امروز جوانان ما مشق مکتب سلیمانی می‌کنند و خود را برای مقاومت بیشتر آماده می‌کنند.

یزدی ادامه داد: راه سردار سلیمانی در کشور، اتحاد و ولایتمداری و مقاومت است؛ در دنیا هم جوانان و آزادی خواهان این راه را به گونه‌ای ادامه می‌دهند که در مقابل زیاده خواهی‌های آمریکا و ظلم رژیم صهیونیستی به فلسطین بایستند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ تصریح کرد: لبنانی‌ها و سوری‌ها و عراقی‌ها امروز نشان می‌دهند که چگونه باید در مکتب سلیمانی مشق کنند و راه او را ادامه دهند.

او در پایان گفت: امروز ایستادگی یمنی‌ها با الهام از راه شهید سلیمانی است که اجازه ندادند کشورشان توسط دشمنان به یغما برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار