به بهانه روز جهانی رادیو به رادیو زیارت مشهد سری زدیم، جایی که دلدادگان به نوای امام رضایی و آداب زیارت گوش جان می سپارند.

گوش جان بسپریم به نوای زیارت در رادیو زیارتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، روز جهانی رادیو رویدادی سالانه که در ۱۳ فوریه، برگزار می‌شود، رادیو! صمیمى ترین، آرامش بخش‌ترین و همراه‌ترین رسانه؛ نوای شنیداری که از کودکى تا بزرگسالی در خانه، خیاطى و قصابى، در تاکسى و در خلوتِ رانندگى با نوای گرمش با علاقه مندان همراه است.
 
به همین بهانه سری زدیم به رادیو زیارت مشهد، رادیویی که کمی داستانش  متفاوت است، سیگنال هایی که با نوای زیارت از حرم مطهر رضوی ، قطعه ای از بهشت، از دور و نزدیک بر امواج قلب دلدادگان می نشیند. رادیو زیارت موج احساسات و دلدادگی  مردمی را روایت می کند که ارادت و شیفتگی بینظیری به مهربان‌ترین خورشید آشنای این دیار دارند. 
 
گوش جان بسپریم به نوای زیارت در رادیو زیارت
 
هادی افشار صفوی مدیر رادیو سراسری زیارت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، با بیان اینکه رادیو سراسری زیارت با عنایت پروردگار و الطاف حضرت رضا (علیه السلام) فعالیت خود را آغاز کرده است، می گوید: این رادیو که با پخش ۲۴ ساعته در خدمت زائران و مجاوران علی بن موسی الرضا و مردم ایران اسلامی است. 
 
او با تاکید بر اینکه این رادیو سعی بر آن دارد که از مبدا تمام نیازهای معرفتی زائر را فراهم کند، تصریح می کند: در این میان با بیان بسیاری از مسائل مرتبط با حوزه ی زیارت و اطلاع رسانی های بسیار در زمینه قرآن و معارف حال و هوای زیارتی را برای همه ی مردم در دور و نزدیک، خارج و داخل کشور فراهم می کند.
 
گوش جان بسپریم به نوای زیارت در رادیو زیارت
 
مدیر رادیو سراسری زیارت با بیان این نکته که رادیو زیارت به صورت تخصصی برنامه تولید و پخش میکند که پشتوانه کارشناسی حوزه و دانشگاه را با خود به همراه دارد، می گوید: این رادیو  با بهره گیری از امکان پخش رادیو از تلوزیون از طریق رادیو نما، انتقال عکس‌های زیبای زیارتی را برای عموم مردم فراهم نموده است.
 
 افشار صفوی می افزاید: مردم کشور از طریق تلوزیون می‌توانند از طریق گیرنده‌های دیجیتال رادیو زیارت را دریافت کنند که از طریق رادیو روی موج ۹۹/۵ اف ام قابل دریافت است.

 

عرض ارادت به امام مهربانی ها سوار برموج رادیو زیارت/ صحن شما سهم شماست

 
مدیر رادیو سراسری زیارت در خصوص دلدادگی آحاد مختلف مردم می‌گوید: با شعار " صحن شما سهم شماست " فضایی معنوی در این رادیو ایجاد شده که حرف ها، دلنوشته‌ها و درد و دل‌های شنوندگان از طریق شماره ۳۲۲۱۷۲۵۰ - ۰۵۱۳ قابل دریافت است و این دلدادگی ۶ بار روزانه در زمان‌های ۵ دقیقه‌ای با اسم و صدای خود پخش می‌شود.
 
گوش جان بسپریم به نوای زیارت در رادیو زیارت
 
افشار صفوی با تاکید بر این نکته که امسال برنامه‌های جدیدی در رادیو زیارت اجرا می‌شود، گفت:سال ۹۹ برنامه‌های متعدد ما از ۱۱ برنامه به ۴۸ برنامه افزایش می‌یابد که این امر نوید اتفاقات جدیدی را در این رادیو می‌دهد.

او تصریح می‌کند: رادیو زیارت با طیف وسیعی از شنوندگان همراه است که از جمله آن برنامه‌های متفاوت برای کودکان با نام " شبانه‌های قاصدک" و برای قشر نوجوان " نشان به آن نشان " و برای خانواده " برنامه خانه مهربانی" را می‌توان نام برد.
 
رادیو سراسری زیارت رادیویی ۲۴ ساعته و تخصصی با هدف توسعه و تقویت اطلاعات مردم در حوزه زیارت، آشنا کردن زائران با فلسفه و آداب آن و دعا و رفع شبهات و نارسایی‌ها در مسائل دینی، در تیر ماه سال ۹۷ به صورت رسمی شروع به کار کرد.
 
انتهای پیام//
 
گزارشگر : زهرا معتمدی راد
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.