رئیس هیات بازرسی انتخابات مجلس استان مرکزی گفت: بر هر صندوق رای استان یک بازرس نظارت خواهد کرد.

بر هر صندوق رای استان مرکزی یک بازرس نظارت خواهد کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، فرخی رئیس هیات بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان مرکزی با اشاره به پیش بینی هزار و ۲۰ شعبه اخذ رای در استان این استان گفت: در هیات بازرسی استان برنامه‌ریزی‌های لازم برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی، امکانات و نیرو‌های موجود به کار گرفته شده و مقرر شده در هر صندوق رای، یک نیروی بازرس حضور داشته باشد.

فرخی افزود: فعالیت و اقدام‌های مختلف انتخاباتی تا یک هفته آینده رصد می‌شود و در صورت مشاهده هر گونه تخلفات احتمالی، مراتب به مقام‌های ذی‌صلاح اصلاع‌رسانی می‌شود.

او با اشاره به اینکه آموزش بازرسان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد افزود: هماهنگی‌های لازم با هیات‌های بازرسی شهرستان‌های مختلف استان مرکزی انجام شده و بدون مشکل خاصی آمادگی کافی برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به بهترین شکل ممکن وجود دارد.

رئیس هیات بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان مرکزی بیان کرد: تخلفاتی به هیات بازرسی استان مرکزی اعلام شده که برخی از آن‌ها مشهود بود که به مراجع ذیصلاح اطلاع‌رسانی شده است.

او ادامه داد: تمام افرادی که در روند برگزاری انتخابات دخیل هستند، باید رعایت قوانین و مقررات را سرلوحه کار خود قرار دهند و دستگاه‌های اجرایی و هر دستگاهی که اعتبار آن‌ها از بودجه و منابع عمومی است، طبق قانون حق هیچگونه جانب‌داری و استفاده از امکانات دولتی به نفع یا ضرر نامزد خاصی ندارند و باید اصل بی‌طرفی را رعایت کنند.

فرخی از مردم خواست مردم فارغ از هرگونه گرایش سیاسی و اختلاف نظر، در صندوق‌های رای حضور گسترده و پررنگ داشته باشند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.