اسلامی گفت: محورهای اصلی در استان گیلان باز است و سعی داریم محورهای فرعی را هم تا فردا شب بازگشایی کنیم.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی که در گیلان حضور دارد از باز بودن محور‌های اصلی این استان خبر داد و گفت: سعی داریم محور‌های فرعی را هم تا فردا شب بازگشایی کنیم.

وزیر راه‌ و‌ شهرسازی در خصوص روند بازگشایی راه‌های ارتباطی نواحی شمالی ایران اظهار کرد: دیروز هنگامی که از سمت شرق وارد استان گیلان شدم بازدید کاملی را از محور‌های شرقی و برخی از محور فرعی انجام دادم.

او افزود : با توجه به عنایت خدا و زحمات شبانه‌روزی نیرو‌های هلال‌احمر و راه و شهرسازی بازگشایی محور‌های اصلی انجام شد و در حال حاضر ترافیک در این مسیر‌ها جریان دارد.


بیشتر بخوانید: بحران برف در گیلان / چرا رانندگان در برابر بستن زنجیر چرخ مقاومت می کنند؟ 


اسلامی گفت: نیرو‌های امدادی در صدد آن هستند که مسیر‌های فرعی که به تأسیسات زیر بنایی مربوط می‌شود و وزارت نیرو برای انجام وظایف خود به آن وابسته است را هم بازگشایی کنند.

او در ادامه تصریح کرد: با توجه به تمهیداتی که از صبح زود برای بازکردن راه‌های مواصلاتی فرعی روستا‌ها در نظر گرفته‌ایم و امکاناتی که از بخش خصوصی دریافت کردیم، درصدد آن برآمدیم تا راه ۲۰۰ روستای اصلی را که بار جمعیتی دارند تا فردا شب باز کنیم.

وزیر راه و شهرسازی افزود: یک کار اساسی که ما باید تا چهار روز آینده انجام دهیم، این است که راه‌های مسدود شده در ارتفاعات و مناطق صعب‌العبور را باز کنیم.


بیشتر بخوانید: برق تمام مشترکان استان گیلان تا آخر امروز وصل می‌شود


اسلامی در پایان گفت: برق تمامی مناطق شهری و روستایی با توجه به هماهنگی‌هایی که با وزارت نیرو صورت گرفت، تا پایان وقت امشب وصل خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار