دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: ۲۸ هزار نفر در تشکیلات ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان عضو هستند که رسالت اصلی آنان تذکر لسانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمود الله مرادی با اشاره به اینکه رویکرد ستاد امر به معروف ایجابی و فرهنگی است، گفت: ۹ هزار نفر در شورا‌های امر به معروف، آموزش لازم را فرا گرفته‌اند.

او به تشکیل مجمع نخبگان دانشگاهی هم اشاره کرد و یادآور شد: در ۱۱۰ مسجد استان به صورت دراز مدت برنامه ریزی شده تا فعالیت‌های فرهنگی انجام و کانون‌های امر به معروف در آن دایر شود.

الله مرادی با اشاره به فعالیت سه هزار و ۹۴۰ شورای امر به معروف در ادارات استان هم گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ شورا نیز در مدارس، اتحادیه‌ها و اصناف فعال است و ۷۰۰ گروه ۱۰ نفره یاوران معروف و هشت هزار و ۱۰۰ طلایه دار نیز در استان فعالیت می‌کنند.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان به باز مهندسی ۵۰۰ شورای امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: گروه‌های جهادی با هدف توجه به معروفات و منکرات اساسی جامعه در زمینه حفظ منابع طبیعی و ذخایری که باید به دست نسل آینده برسد، تشکیل شده که سه گروه آن زیست محیطی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.