با حضور مدیران کل صداوسیما و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، در برنامه زنده ظفر گونلری، از مجموعه‌های نمایشی رادیویی در حوزه‌های دفاع مقدس و دوران مبارزات انقلاب رونمایی شد.

رونمایی از مجمو عه های نمایشی رادیویی خاکریز و میهمانی لاله هابه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل صداوسیما مرکز زنجان با اشاره به راهبرد رسانه استانی در بسط و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: امروز به برکت خون‌های پاک شهدا و جانفشانی ایثارگران، ایران اسلامی در اوج قدرت، اقتدار و امنیت در منطقه قرار دارد و رسانه استانی هم تلاش دارد با پرداخت به زندگینامه و خاطرات شهداء و ایثارگران و رزمندگان سال‌های انقلاب و دفاع مقدس که سند‌های زنده آن دوران پر افتخارند، همچنین وصایای شهدای والامقام دفاع مقدس و انقلاب اسلامی درقالب برنامه‌های مختلف بصورت روزانه، فرهنگ ایثار را در جامعه نهادینه نماید.

 لطیفی تولید سریال تلویزیونی با موضوع زندگی پربرکت شهید دکتر مجید شهریاری، شهید راه علم را از جمله آثار فاخر در دست تولید این مرکزبا موضوع جهاد و شهادت اعلام کرد.

 مجموعه خاکریز خاطرات رزمندگان، جهادگران و امدادگران دوران دفاع مقدس استان را در قالب ۱۳ برنامه نمایشی به سمع شندندگان می‌رساند.

استان زنجان در دوران مبارزه با نظام ستم شاهی ۲۹ شهید تقدیم نهال نوپای انقلاب نمود که زندگی نامه این عزیزان در قالب مجموعه نمایشی ۲۷ قسمتی میهمانی لاله‌ها تولید شده است.

این دو مجموعه نمایشی به سفارش اداره کل صدای استان‌ها تولید و علاوه بر شبکه استانی صدای مرکز زنجان از رادیو نمایش و شبکه‌های استانی صدا نیز پخش خواهدشد.

عوامل این مجموعه‌های نمایشی نویسندگان: فیاض حاجیلو، علیرضا فرید راد و آرزو بهرامی،تهیه کننده: فیاض حاجیلو / کارگردان: علیرضا فرید راد، بازیگران: مینا عبادی، محبوبه نوری، نرگس محمدی، عباس ادیبی، حامد رفیعی و فاطمه بیات/صدابرداران: جلال نوری، مرتضی کاظمی هستند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.