رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: از ۱۰ سال پیش برنامه‌ریزی شده تا سال ۱۴۰۰ همه استان‌های کشور کنگره‌های ملی خود را برگزار کنند.

استان زنجان در تدارک کنگره ۳ هزار شهیدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،دبیر ملی کنگره شهدای کشور در دومین جلسه ستاد سیاستگذاری کنگره ملی ۳ هزار شهید استان زنجان با بیان اینکه مهمترین دستاورد برگزاری کنگره‌های شهدا در کشور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است گفت: ملت ایران همواره با روحیه جهاد و شهادت طلبی دشمن را مایوس کرده است. 
 
سردار حق طلب با بیان اینکه در ۲۶ استان کنگره شهدای کشور برگزار شده است افزود: معرفی شهدای کشور و مستند سازی زندگی این عزیزان و همچنین معرفی رشادت‌های شهدا به نسل جوان از مهمترین کارکرد کنگره‌های شهدا است.
 
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: از ۱۰ سال پیش برنامه‌ریزی شده تا سال ۱۴۰۰ همه استان‌ها، کنگره‌های ملی خود را برگزار کنند.

او با بیان اینکه وظیفه تمام آحاد جامعه ادای دین و تکریم شهداست افزود: تشییع میلیونی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش نشان داد که دشمن از فرهنگ ایثار وجهاد ملت ایران در هراس است.

استاندار زنجان هم با تاکید بر هماهنگی بیشتر کمیته‌ها و انسجام در اجرای برنامه‌ها برای رسیدن به نقطه مطلوب برگزاری کنگره گفت: شهادت یک حقیقت زنده در تاریخ است.

در این مراسم احکام مسئولان کمیته‌های کنگره ملی ۳ هزار شهید استان تحویل شد.

کنگره ملی ۳ هزار شهید استان زنجان سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.