دادستان قزوین گفت: حوزه تبلیغات از سوی قانونگذار مشخص شده است و داوطلبان انتخاباتی موظفند که همه موارد را بر اساس قانون انتخابات رعایت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد قاسمی در چهارمین نشست کارگروه رصد فضای مجازی استان قزوین با اشاره به آغاز زمان قانونی تبلیغات انتخابات از ۲۴ بهمن ماه، گفت: حوزه تبلیغات توسط قانونگذار مشخص شده است و داوطلبان انتخاباتی موظفند که تمامی موارد را بر اساس قانون انتخابات رعایت کنند و در صورت رعایت نکردن، از سوی دستگاه‌های مربوطه اقدامات قانونی صورت خواهد گرفت.

قاسمی افزود: همچنین چاپخانه‌ها برای اوراق تبلیغاتی باید تمامی موارد را بر اساس قانون و اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان رعایت کنند.

او اضافه کرد: به منظور پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی در ایام تبلیغات، ضروری است دستگاه‌های عضو این کارگروه رصد و نظارت‌های خود را بخصوص در حوزه فضای مجازی تشدید کنند تا شاهد کمترین تخلفات و جرائم باشیم.

دادستان قزوین گفت: تصویب قانون شفافیت منابع مالی نامزد‌های انتخابات مجلس اقدام بسیار خوبی بود و امیدواریم این قانون در انتخابات پیش‌رو و انتخابات‌های آتی موجب شفاف‌سازی در فعالیت داوطلبان شود تا شاهد برخی شائبه‌ها در سطح جامعه از حیث منابع مالی داوطلبان نباشیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار