مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان رضوی گفت: چایخانه دائمی حضرت در حرم مطهر امام رضا (ع) رسماً آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امین بهنام مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان رضوی گفت: حسب تأکید تولیت آستان قدس رضوی در میزبانی شایسته از زائران و مجاوران، چایخانه حضرتی در بارگاه منور رضوی راه اندازی شده است.

او  با بیان اینکه چایخانه حضرت در صحن کوثر حرم مطهر رضوی واقع شده است، ادامه داد: این چایخانه با مشارکت خیران و بانیان نیک اندیش و به همت تشکل‌های مردمی برپا شده است و هر روز از ساعت ۱۶ الی ۲۲ پذیرای زائران و مجاوران بارگاه مطهر و نورانی امام هشتم (ع) خواهد بود.
 


مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان رضوی گفت: تمامی هزینه‌های این چایخانه اعم از سازه، سماور‌ها و انواع چای و دمنوش‌ها با کمک و مشارکت خیران و بانیان تأمین شده است و با افتتاح چایخانه حضرت به صورت دائمی در این ایستگاه پذیرای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی خواهیم بود.

بهنام با اشاره به شوق و علاقه وافر شیفتگان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت (ع) به خدمت در دستگاه نورانی حضرت ثامن الحجج (ع)، افزود: تاکنون ۸۰۰ میلیون ریال برای تأمین استکان و نعلبکی و ۳۰۰ میلیون ریال نیز برای خرید سماور‌های مورد نیاز هزینه شده است.
 
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار