صف‌ طولانی خودروها برای عبور از قطعه یک آزادراه تهران_شمال

با وجود آنکه هنوز به صورت رسمی قطعه یک آزادراه تهران_شمال بازگشایی نشده، صف‌‌های طولانی برای عبور از این آزادراه توسط خودروها ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز با حضور خیر الله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی افتتاح آزمایشی قطعه اول آزادراه تهران_شمال انجام شد.


بیشتر بخوانید: بهره‌برداری آزمایشی از قطعه یک آزادراه تهران-شمال 


در حال حاضر به دنبال استقبال بسیار زیاد مسافران، صف‌های بسیار طولانی برای عبور از قطعه یک این آزادراه، از ابتدای مسیر ایجاد شده است، این خودروها ترافیک‌ بسیار سنگینی را از انتهای بزرگراه آزادگان ایجاد کرده‌اند تا بتوانند از این قطعه عبور کنند.

بر اساس این گزارش روز گذشته حسن روحانی رئیس جمهور دستور داد تا به صورت آزمایشی از قطعه یک این آزادراه امروز بهره‌برداری شود، به همین دلیل قرار است با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و معاون ساخت بنیاد مستضعفان بهره‌برداری انجام شود و بهره‌برداری نهایی اوایل اسفند با حضور رئیس جمهور صورت می‌گیرد.

خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی پیش از این اعلام کرده بود که در زمان بهره‌برداری آزمایشی از این آزادراه، خودروها روزانه چند ساعت می‌توانند از آن عبور کنند.


بیشتر بخوانید: نرخ عوارض قطعه اول آزاد راه تهران-شمال تعیین شد/ تهران تا چالوس یک ساعت و نیم کوتاه می‌شود 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
اگه قراره صف ببندند دیگه چه آزادراهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
ملت برای تنوع در زندگی هم که شده صف ميبندن
آخرین اخبار