دبیر اجرایی جشنواره فیلم فجر در خوزستان گفت: اهواز پردیس سینمایی ندارد و برای ساخت پردیس‌های سینمایی بخش خصوصی باید ورود کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید امین سپهریان دبیر اجرایی جشنواره فیلم فجر در خوزستان با بیان اینکه اهواز پردیس سینمایی ندارد گفت: ۶ فیلم برجسته و منتخب آرای مردمی در پایتخت در جشنواره فیلم فجر در خوزستان به نمایش درآمد و ۲ فیلم «دوزیست» و «شنای پروانه» بود که به خوزستان ارسال نشد.

او افزود: البته همه فیلم‌های خوب فیلم فجر را داشتیم، همین‌که استقبال مردم را می‌بینیم، متوجه می‌شویم که توانستیم رضایتمندی سینما دوستان اهوازی را جلب کنیم.

سپهریان تصریح کرد: امسال نسبت به سال گذشته استقبال علاقه‌مندان به سینما و مخاطبان از فیلم‌های جشنواره فیلم فجر بسیار بهتر و بیشتر بود. دلیل آن‌هم فیلم‌های برجسته و پرطرفدار جشنواره فیلم فجر بود که به خوزستان آمد.

دبیر اجرایی جشنواره فیلم فجر در خوزستان ادامه داد: علاقه‌مندان به سینما تقاضا و اصرار داشتند که سانس‌های فوق‌العاده برای پخش و نمایش فیلم‌های بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر گذاشته شود تا مردم بتوانند فیلم‌های موردعلاقه خود را تماشا کنند.

این مقام مسئول گفت: یکی از دلایلی که از فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در اهواز استقبال شد اختصاص سانس‌های فوق‌العاده بود. ما ۲ سینما داریم که روزانه دو سانس و درمجموع ۴ سانس فیلم‌های جشنواره فیلم فجر را اکران می‌کردند و حتی در گردوخاک هم مردم به سینما آمدند و فیلم تماشا کردند و این نشان‌دهنده استقبال مردم از فیلم‌های برجسته جشنواره بود و استقبال خوبی از فیلم‌های خوب جشنواره فیلم فجر در اهواز شد.

او اظهار داشت: «روز صفر» و «شنای پروانه» بیشترین میزان استقبال را از جانب تماشاگران در اهواز داشتند و امیدواریم که بخش خصوصی برای ساخت پردیس‌های سینمایی در اهواز ورود کند و دولت و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز از سرمایه‌گذاران در این زمینه حمایت می‌کنند تا این کمبود در اهواز جبران شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.