مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اهواز،۱۷ فیلم در بخش سودای سیمرغ و ۵ فیلم در بخش سیمرغ پروانه‌ها در ۲ سینمای ساحل و هلال اکران می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اهواز،۱۷ فیلم در بخش سودای سیمرغ و ۵ فیلم در بخش سیمرغ پروانه‌ها (ویژه کودکان و نوجوانان) در ۲ سینمای ساحل و هلال اکران می‌شوند.

او افزود: اتفاقات خوبی در حوزه سینما افتاده است و در گذشته در حوزه فیلم، سینما‌ها روند بدی داشتند. بسیاری تغییر کاربری داده و یا تعطیل شدند.

جوروند بیان داشت:، اما با برگزاری جشنواره‌هایی از قبیل فیلم فجر و استقبال بسیار خوب مردم، اتفاقات خوبی در حوزه سینما افتاده است و روند روبه رشدی را شاهد هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: بخش خصوصی در اندیمشک در حال احداث پردیس سینمایی است و به زودی تعداد سینما‌های این شهرستان به ۴ سینما می‌رسد و در منطقه کیانپارس اهواز نیز بخش خصوصی در حال احداث سینما است و ۳ درخواست برای تاسیس سینما در این منطقه داریم.

این مقام مسئول ادامه داد: سرمایه داران و سرمایه گذاران در بخش‌های حاشیه شهر اهواز سینما تاسیس کنند، چرا که استقبال از حوزه فرهنگ و هنر در بخش‌های حاشیه‌ای بسیار زیاد است.

او گفت: کودکان و نوجوانان می‌توانند ۵ فیلم بخش سیمرغ پروانه‌ها که در این حوزه برای آن‌ها اکران می‌شود را ساعت ۱۰ صبح به صورت رایگان در سینما هلال تماشا کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.